کد خبر 470729
تاریخ انتشار: ۳۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۰

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: از کجا می‌دانید مشکل یعقوب کریمی مالی بوده او حتما با سرمربی تیم هماهنگ بوده است.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده در مورد پیروزی استقلال مقابل نفت تهران گفت: وقتی تیم می برد همه چیز خوب و عالی است و بازیکنان هم زحمت کشیدند. مهم نیست که نیمه اول بازی خوب نبود مهم این است که بعد از ۹۰ دقیقه بتوانی پیروز باشی.

وی در خصوص اینکه بازیکنان استقلال روز گذشته اعلام کردند در این تیم چیزی به نام اعتصاب وجود ندارد اما یعقوب کریمی به دلیل آنچه که مشکلات مالی گفته می شد چند روزی در تمرینات شرکت نکرد، عنوان کرد: این حرف ها حاشیه است و من به همین خاطر پاسخ خبرنگاران را نمی‌دهم! چه کسی گفته مشکل کریمی مالی بوده است؟ اصلا این قضیه مربوط به خود باشگاه استقلال است. مطمئن باشید که سرمربی تیم در جریان غیبت بازیکنش بوده است و اگر مشکلی هم باشد سرمربی به ما بگوید برای بازیکنانی که غیبت بی دلیل داشته باشند کمیته انضباطی تصمیم می گیرد.

مدیرعامل استقلال در ارتباط با مسائل مالی باشگاه هم توضیح داد: مشکل مالی همیشه هست اما در تلاشیم که آن را حل کنیم. خود آقای سبک دست پیگیر امور هست. روز گذشته هم بخشی از قرارداد اعضای کادرفنی را دادیم.

افشارزاده در مورد اینکه آیا از ابتدای فصل از سازمان لیگ پولی گرفته اند یا نه گفت: هنوز سازمان لیگ پولی به ما نداده است و البته ما نامه نگاری های خود را انجام داده ایم.

مدیرعامل باشگاه استقلال در ارتباط با اینکه تکلیف بدهی باشگاه به بازیکنان خارجی جدا شده که به فیفا شکایت کرده اند به کجا رسید عنوان کرد: پیگیر هستیم. نامه نگاری ها در مورد این بازیکنان به این راحتی نیست و زمان بر است اما حواسمان به این مسئله هست.

افشارزاده در خصوص اینکه استقلال در تعطیلات دوباره لیگ چه برنامه ای دارد گفت: برنامه خاصی نداریم و تیم در تهران تمرین می کند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس