راه‌اندازی نمایشگاه کتاب در صحن مجلس شورای اسلامی و تجهیز 15 مرکز فرهنگی و آموزشی به کتاب‌های دفاع مقدس از مهم‌ترین برنامه‌های سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس برای هفته گرامیداشت دفاع مقدس است.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، گلعلی بابایی، رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس به ایبنا درباره برنامه‌های این سازمان برای هفته دفاع مقدس توضیح داد: راه‌اندازی نمایشگاه کتاب و محصولات فرهنگی در صحن مجلس شورای اسلامی را در برنامه داریم.

وی افزود: در این نمایشگاه که با بودجه بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس برگزار می‌شود، 50 عنوان از کتاب‌های این انتشارات، نشر صریر و شماری از کتاب‌های مشهور حوزه دفاع مقدس و نیز آثاری که مزین به تقریظ مقام معظم رهبری هستند، ارائه می‌شوند.

بابایی درباره دیگر برنامه‌های سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس اضافه کرد: بر این اساس، 15 مرکز فرهنگی و آموزشی را با حدود 250 اثر از کتاب‌های دفاع مقدس انتشارات بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش‌های دفاع مقدس تجهیز می‌کنیم. در میان این سازمان‌ها، نام مراکزی چون سازمان زندان‌ها و برخی دانشگاه‌ها نیز وجود دارد.

وی با اشاره به رایزنی‌هایی که با رئیس کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان به انجام رسیده است، گفت: قرار است کتاب‌های گروه کودک حوزه دفاع مقدس را برای برنامه‌های قصه‌خوانی در اختیار کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان قرار دهیم.

رئیس سازمان هنری و ادبیات دفاع مقدس از رونمایی 6 عنوان کتاب در هفته دفاع مقدس خبر داد و گفت: ترجمه انگلیسی و عربی کتاب‌های «راز نگین سرخ» نوشته حمید حسام و «نیاز» نوشته قاسمعلی فراست، کتاب‌های «175 اقیانوس» به کوشش میلاد عرفان‌پور و «آب هرگز نمی‌میرد» نوشته حمید حسام از خاطرات سردار جانباز میرزا محمد سُلگی برخی آثاری‌ هستند که در این هفته رونمایی می‌شوند. البته پیشنهادی هم به بنیاد حفظ آثار ونشر ارزش‌های دفاع مقدس برای قدردانی از این جانباز ارائه کردیم.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس