جانشین سازمان بسیج مستضعفین گفت: صداقت عمل بسیجیان در دوران دفاع مقدس موجب دستیابی آنها به درجه رفیع شهادت می شد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق از روابط عمومی سازمان بسیج مستضعفین، این مطلب را سردار سرتیپ بسیجی علی فضلی در آیین افتتاحیه دومین دوره آموزشی سرپرستان و خبرنگاران دفاتر استانی خبرگزاری بسیج، عنوان کرد.

وی تقارن سالروز تولد شهید مرتضی آوینی - شهریور 1326 - با روز افتتاحیه دوره آموزش خبرنگاری خبرگزاری بسیج را اتفاقی مبارک و زیبا خواند و افزود: شهید آوینی الگویی بسیار زیبا و متعالی برای افرادی است که قصد کار انقلابی در رسانه ها دارند.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به برنامه تلویزیونی «روایت فتح» گفت: حسی که شهید آوینی در روایت از دفاع مقدس بیان می کرد بسیار زیبا بود و مخاطب به راحتی ایثار و رشادت های رزمندگان در جبهه های نبرد حق علیه باطل را درک می کرد.

سردار فضلی با بیان اینکه دفاع مقدس نمونه ای بارز از عمل به قرآن کریم است، توضیح داد: در دفاع مقدس هیچ مورد زشت و ناپسندی وجود نداشت، دفاع مقدس یک فرهنگ است که در هیچ جای دنیا پیدا نمی شود که البته امروز این فرهنگ به کشورهایی که بیداری اسلامی و مقاومت در آن ها ریشه پیدا کرده نیز نمایان شده است.

وی در ادامه با بیان اینکه کیفیت اخبار رکنی مهم و اثر گذار در حرکت یک رسانه به سوی هدف خود است، تصریح کرد: باید از توجه به کمیت پرهیز کرد و به ارتقا کیفیت اخبار پرداخت، قطعا دو خبر صادق و با کیفیت بهتر از دو هزار خبر بی کیفیت و بی روح است، ما باید بدانیم که خبر بی روح به جامعه ما آسیب خواهد زد.

جانشین سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به هجمه های رسانه های غربی به نظام جمهوری اسلامی ایران، بیان کرد: امروز می بینیم که رسانه ای غربی مثل بی بی سی، اخباری صحیح و گویا متعکس می کند و با زیرکی در میان این اخبار، اخبار و گزارشات شوم خود را نیز بیان می کند و متأسفانه برخی از رسانه های داخلی از این موضوع غافل هستند و تنها به دنبال کمیت اخبار هستند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس