کد خبر 466229
تاریخ انتشار: ۲۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۶:۰۲

زن جوان که با همدستی دوست اینترنتی اش همسرش را به قتل رسانده بود در جریان تحقیقات پلیس دستگیر شد و زن خیانتکار مدعی شده بود همسرش قربانی ارتباط اینترنتی با زنان شده است.

 به گزارش مشرق، زن جوانی که با همدستی دوست اینترنتی اش ، همسرش را به قتل رسانده بود شناسایی و دستگیر شد.

زن جوان خیانتکار مدعی شده بود همسرش قربانی ارتباط اینترنتی با زنان شده است.

روزهای پایانی مرداد امسال مرد چوپانی در جاده خمین ـ الیگودرز با جسد مردی کنار جاده خاکی روبه رو شد و او در تماس با مرکز فوریت های پلیسی ۱۱۰ موضوع را گزارش داد و کارآگاهان جنایی با حضور در محل مشاهده کردند آثار بریدگی روی گردن مقتول وجود دارد و خودرویی نزدیک جسد رها شده است.

این زن در بازجویی اولیه منکر هرگونه اطلاعی از مرگ شوهرش بود و ادعا می کرد در تماس پلیس متوجه قتل شده است.

این زن در بازجویی اظهارات ضد و نقیضی را عنوان کرد تا این که بعد از مدتی سکوتش را شکست و اعتراف کرد با همدستی مردی که ساکن مشهد است این جنایت را رقم زده است.

زن جوان در اعترافاتش گفت: من با مردی در شبکه اجتماعی لاین آشنا شدم و ارتباطمان روزبه روز بیشتر می شد به طوری که برای دیدن او چند بار به مشهد رفتم. من اوایل به او گفته بودم مجرد هستم و از شوهرم و بچه هایم حرفی نزده بودم. اما زمانی که علاقه بین ما بیشتر شد، تصمیم گرفتم ماجرای زندگی ام ر ا برایش تعریف کنم. او زمانی که متوجه شد متاهل هستم خواست از شوهرم جدا شوم، اما می دانستم شوهرم حاضر به جدایی نیست، به همین دلیل نقشه قتل او را طراحی کردم.

پیش از اجرای این نقشه از مرد مورد علاقه ام خواستم در شبکه اجتماعی در نقش زن ظاهر شود و با شوهرم ارتباط اینترنتی پیدا کند تا پس از قتل مسیر تحقیقات را به سمت قاتل اینترنتی تغییر دهد.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۸:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    هدف اصلی این نرم افزار ها اروپایی سازی روابط در ایرانه ، ببینید روابط قبل و بعد این نرم افزارها در کشور چه قدر تفاوت کرده و چه قدر سوئ استفاده های مالی ، جنسی و ... رو به فزونی گذاشته ، قبول کنیم که شبکه های اجتماعی و ارتباطی وجود دارند و ابدا با امثال فیلتر کردن بسته نخواهند شد بیاییم در مدارس خصوصا دخترانه کتابی تالیف کنیم و زندگی سالم در زمان فعلی را آموزش دهیم ، متاسفانه میزان بارگذاری عکس ، فیلم و اطلاعات شخصی در کشور ما فاجعه ست و در دنیا رتبه داریم . دختران امروز در مدارس ، مادران فردا خواهند بود که نسلی را شکل می دهند بخواهیم همچنان صورت مساله پاک کنیم قطعا آینده تاریک خواهد بود .
  • ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    این هم نتیجه ارتباطات اینترنتی این هم نتیجه بی بندوباری بی تقوایی نتیجه هوسرانی
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    اینترنت . مال حرام و مال نزول و رفت و امد با افراد فاسد .
  • ۰۰:۳۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    زنها وقتی دست به خلاف می زنند ، می ترکونند . دست هر چی جانیه از پشت می بندند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس