با توجه به نحوه صعود تیم های والیبال به المپیک 2016 ریودوژانیرو، تیم ملی ایران که نتوانست در جام جهانی به المپیک صعود کند در تنها رقابت‌ انتخابی المپیک برای آسیایی‌ها، شانس بالایی برای رسیدن به ریو خواهد داشت.

فرمول صعود 12 تیم والیبال به المپیکویژه نامه جام جهانی والیبال 2015 مشرق - مسابقات جام جهانی 2015 والیبال برای انتخاب دو تیم برتر صعودکننده به المپیک 2016 برگزار شد و آمریکا و ایتالیا با قهرمانی و نایب قهرمانی در این مسابقات به المپیک راه یافتند. تیم ملی ایران نیز با قرار گرفتن در مکان هشتم نتوانست جواز حضور در المپیک را به دست آورد.

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که ایران در صورت صعود نکردن در جام جهانی چگونه می تواند یکی از 12 تیم حاضر در المپیک 2016 ریو باشد؟ برای رسیدن به پاسخ با گزارش مشرق همراه باشید:

مسابقات والیبال المپیک 2016 با حضور 12 تیم برگزار می شود و برزیل به عنوان میزبان یکی از تیم های حاضر در این مسابقات خواهد بود. فرمول و نحوه انتخاب و صعود 11 تیم باقی مانده به صورت زیر است:

* 2 تیم اول و دوم جام جهانی 2015 ژاپن

جام جهانی والیبال مردان از 17 شهریور تا یکم مهرماه سال 94 به میزبانی کشور ژاپن برگزار می شود و دو تیم اول به صورت مستقیم به المپیک صعود خواهند کرد.

جدول رده بندی و نتایج کامل مسابقات جام جهانی 2015 را در اینجا ببینید


* 4 تیم اول انتخابی قاره های اروپا، آمریکای جنوبی، آمریکای شمالی و آفریقا

- مسابقات انتخابی اروپا 5 تا 10 ژانویه 2016 در آلمان برگزار خواهد شد.

-  مسابقات انتخابی آمریکای جنوبی 5 تا 12 اکتبر 2015 در ونزوئلا برگزار خواهد شد.

- مسابقات انتخابی آمریکای شمالی که هنوز زمان آن مشخص نشده در آمریکا یا کانادا برگزار خواهد شد.

- مسابقات انتخابی آفریقا ژانویه تا مارس 2016 در یکی از کشورهای افریقایی که هنوز مشخص نشده برگزار خواهد شد.


* 4 تیم (سه تیم برتر و بهترین تیم آسیایی) در تورنمنت انتخابی ژاپن

تورنمنت جام بین قاره ای ژاپن با حضور هشت تیم در ماه می 2016 (اردیبهشت 95) برگزار خواهد شد. تیم های حاضر در این تورنمنت عبارتند از:

- ژاپن (میزبان)

- سه تیم برتر آسیا در رنکینگ جهانی (ایران، استرالیا و چین)

- تیم های دوم و سوم انتخابی المپیک قاره اروپا

- تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای جنوبی

- تیم دوم انتخابی المپیک قاره آمریکای شمالی

در پایان این رقابت ها سه تیم اول و بهترین تیم آسیا مجوز حضور در بازی های المپیک را به دست می آورند. اگر یک تیم آسیایی در جمع سه تیم برتر قرار بگیرد تیم چهارم هم صعود خواهد کرد و به این ترتیب به ازای قرار گرفتن هر تیم آسیایی در جمع سه تیم برتر یک تیم پائین تر از رده سوم هم صعود خواهد کرد.

با این تفاسیر و سابقه تیم ها و حضور نداشتن تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، آمریکا و ایتالیا، احتمال حضور ایران در المپیک 2016 بسیار بالاست.


* یک تیم در انتخابی بین قاره ای

این تورنمنت با حضور چهار تیم ژانویه یا می سال 2016 برگزار می شود که تیم سوم انتخابی المپیک قاره آمریکای شمالی، تیم سوم آمریکایی جنوبی و تیم های دوم و سوم قاره آفریقا در آن شرکت می کنند و قهرمان به بازی های المپیک صعود می‌کند.

به گزارش مشرق، گفتنی است که فرمول صعود نماینده یا نمایندگان آسیا بر اساس پیشنهاد کنفدراسیون والیبال آسیا و موافقت فدراسیون جهانی مشخص شده است.



** فرآیند دور قبل

به گزارش مشرق، در فرآیند قبلی هیچ تورنمنت مستقلی برای آسیایی ها در نظر گرفته نشده بود و تیمهای آسیایی به همراه تیمهای منتخب FIVB از قاره های دیگر در یک تورنمنت مسابقه می دادند و تیم اول این تورنمنت به همراه بهترین تیم آسیایی راهی المپیک می شد مثل دوره قبل که صربستان و استرالیا به المپیک صعود کردند.

تیمهای منتخب دوره گذشته براساس تورنمنت انتخابی:
*میزبان المپیک
*تیم اول و دوم و سوم جام جهانی (که هر چهار سال یکبار سال قبل المپیک در ژاپن برگزار میشه و با قهرمانی جهان متفاوت)
*تیم اول تورنمنت انتخابی آفریقایی ها
*تیم اول تورنمنت انتخابی آمریکای شمالی و مرکزی و حوزه دریای کاراییب
*تیم اول تورنمنت انتخابی آمریکای جنوبی
*تیم اول تورنمنت انتخابی اروپا

مابقی تیم‌هایی که موفق به کسب سهمیه نشده بودند به همراه آسیایی ها در سه تورنمنت انتخابی جهانی حاضر می‌شدند(با دکر این نکته که آسیایی فقط در تورنمنت 1 قرار می‌گرفتند)
* تیم اول تورنمنت انتخابی جهانی1 که همیشه در ژاپن برگزار می‌شود و بهترین تیم آسیایی این تورنمنت(در مجموع دوسهمیه که یکی حتما از آسیاست)
* تیم اول تورنمنت انتخابی جهانی2 که برخلاف بالایی متمرکز نبود و با نظر FIVB میزبانی به کشوری اهدا می‌شد.
* تیم اول تورنمنت انتخابی جهانی3 که برخلاف بالایی متمرکز نبود و با نظر FIVB میزبانی به کشوری اهدا می‌شد.
در مجموع 12 تیم انتخاب میشدند حتی آفریقا که والیبالش بسیار پس رفت کرده تورنمنت انتخابی مجزی داشت ولی آسیا نداشت

به گزارش مشرق، والیبال از المپیک 1964 وارد مسابقات شد و در 13 دوره گذشته اتحاد جماهیر شوروی با 3 طلا، 2 نقره و یک برنز پر افتخارترین تیم مسابقات به شمار می رود.

جدول توزیع مدال های والیبال و پرافتخارترین تیمهای والیبال در المپیک های گذشته

تیم ملی والیبال چگونه به المپیک صعود می‌کند؟ +فرمول صعود 11 تیم والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 85
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 29
  • مهدی ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    خیلی عالی بود مشرق. کامل و روشن توضیح دادی که تیم ها چجوری میرن المپیک.... به امید صعود ایران
  • ناشناس ۱۵:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    با این مربی و این بی تاکتیکی که دیدیم امیدی به صعود نیست
  • ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    راست میگه چرا الکی منفی میدید مربی در حد ایران نیست شده ایران 4 امتیاز جلو بوده اومدن جبران کردن حریف جلو افتاده مربی زحمت نمیده یه وقت استراحتی تاکتیکی چیزی بگیره تا روند تغییر کنه بابا وفتی حریفتو 2 ست میبری یعنی از نظر روحی داغونش کردی نباید باج بدی حالا حریفمون 2 امتیاز جلو به محضی که ما یک امتیاز میگیریم اونا یه وقت استراحت میگیرند تا وقغه بیافته ویه تعویض تاکتیکی نمیدونم مربی چیکارست؟؟؟ بازیکن حرفه ای ولی مربی در حد رده های اول تا چهارم جهان نیست
  • والیبالیست ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    زمان ولاسکو چند بار لهستان برزیل رو می بردیم با این مربی برد لهستان برزیل که هیچ حتی برد ژاپن هم کم کم داره رویا میشه...شرط می بندم ایران دوباره در این بازیها به ژاپن بر خلاف میل یه مشت کارشناس آماتور خواهد باخت
  • کیا ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    سلام بنظرمیر سد آقای کواچ برای سرمربیگری تیم ایران کافی نیست و این تیم مربی بزرگتری میخواهد
  • ۲۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    مشکل اصلی غرور بیجای بازیکنهاست که مایه سقوطشان شده!!!
  • ۲۳:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    والیبالیس زمان کواچ هم امریکا و روسیه و صربستان رو بردیم. زمان ولاسکو بیشترین افتخارمون تک برد مقابل لهستان بود انتظار بیشتری هم نمیرفت ولی زمان کواچ ششمی جام جهانی رو اوردیم و چهارمی لیگ جهانی. کواچ انقدر یا تیم ما موفق بوده که همه دیگه انتظار دارن همیشه لهستان و برزیل رو ببریم. ولاسکو اگه یک درصد احتمال میداد با ایران میتونه ازین بالاتر بیاد ول نمیکرد بره. ته افتخار دوران ولاسکو این بود که ابرومندانه از لیگ جهانی حذف شیم . از طرفی ولاسکو کلا پنج نفر داشت همش اونا رو میذاشت تو ترکیب اصلا هم به فکر اینده والیبالمون نبود. خیلی دل و جرات میخواد تو لیگ جهانی سه چهار تا بازیکن جدید معرفی کنی و هم چهارم جهان شی و هم چند تا بازبکن برای اینده بسازی. همه اینایی که علیه کواچ حرف میزنن یا سنشون زیر بیست ساله یا دنبال منافع سیاسی هستن که بگن دوران دولت نظرکرده خودشون خوب بوده الان بد شده در صورتیکه کواچ انتخاب فدراسیون بود و دولت هیچ دخالتی نداشت بهتره این اقایون دسته گلی به نام کی روش که محصول دورانشونه رو فراموش نکنن.
  • ۲۳:۳۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۱
    0 0
    کواچ مربی بدرد بخوری نیست چون در هر بازی روحیه بهم خورده و متزلزلش در چهره اش پیداست مربی که باید به تیم روحیه بده خودش روحیه خراب کن است!
  • ۰۱:۵۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    اصلا خوب نبود
  • ۱۳:۴۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۲
    0 0
    کواچ یعنی باختن
  • علی ۰۵:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    همه بازیکنا زحمت میکشن و رو سر حقیر جا دارن. ولی انصافا این غرور فردی بازیکناس که تا جلو میفتن بازی رو خراب میکنن. تو بازیای قبل تو تهرانم همین میلاد عبادی کلی سرویس خراب کرد که من یکی رو سکته داد. تو بازی با لهستانم دو ست و بردیم. اصلا فکرشم نمیکردم 3 ست بهدیشو بدیم.بازم میلاد خان کم مقصر نبود.نمیدونم چه اسراری داره سرویس ریسک بزنه. حرص همه رو دراورده.تو کشتی هم همینه.تا پای فینال خوب میان همینکه یکی دو تا رو میزنن وا میدن. بخدا تصمیم گرفتم دیگه بازیارو نیگا نکنم. سر بازی لهستان روانننننننننی شدم از دست خودخواهی بعضیا. دلمون به یه والیبال خوشه دیگه اونم دارن مثه فوتبال و کشتی سیاسیش میکنن.تو کشور عزیزمون ورزش و هنر اصلا اهمیتی نداره برای دولت های محترم یکی پس از دیگری.همشون لاف میزنن.هرچی پوله ریختن تو فوتبال بی سواد و سیاسی .یه دله و هزار درد.کدومشو بگیم آخه!!!!!
  • ۰۶:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    این میلاد عبادی پور سکتم داده
  • ناشناس ۲۱:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۳
    0 0
    ولی این غرور بازیکنان همیشه ایران رو می بازونن به خدا اگه بهشون بگیم بد بازی میکنین بهتر بازی میکنن ولاسکو یکم تیم ملی ایران رو حرفعی کرد و کواچ داره از زحمات ولاسکو استفده میکنه به نظر من اگه بهترین مربی جهان هم بیاد ایران به وسیله غرور بازیکناش هیچ وقت پیشرف زیادی نمیکنه
  • ماکان ۱۱:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۴
    0 0
    به نام خدا . به نظر من حیف است تیم ملی والیبال ما با این همه مهره در این سال ها به هیچ قهرمانی دست پیدا نکند تیم ما در جام جهانی 2011 که لهستان نایب قهرمان جهان شد توانست این تیم را 3بر 2 شکست دهد تازه نسبت به این جام جهانی ما بازیکن های قوی دیگری به تیم ما اضافه شده مثل میرزا جانپور و عبادی پور و... تیم ما باید یک سرمربی بسیار بهتر از آقای کواچ داشته باشد مثل آقای ولاسکو و مربی آمریکا و لهستان .
  • دیده بان ۱۷:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۵
    0 0
    همه چی خوبه. فقط تقصیر اینکه ما زود به سطحی که هستیم قناعت می کنیم اما بقیه کشورها همیشه به بهتر بودن فکر می کنن.
  • یعقوب تابان ۱۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۶
    0 0
    با تشکر از مشرق خیلی خوب توضیح دادین . بازیکن ها خیلی زود بازیو رها میکنن که بیشتر از ترس و استرس داشتن از عصبانیت و داد زدن مربی هست . این مربی به جای بالا بردن روحیه به بازیکنان استرس وارد میکنه . این مربی در حد تیم ملی ایران نیست .
  • ۲۱:۳۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    به نظر من رزنده مربی قبلی برزیل که بیکاره بیارن از الان کار کنه رو تیم.ازین تیم امیدی نیست واسه مدال المپیک اگر با این فرمول ساده هم بتونن صعود کنن
  • دانیال ۲۲:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۷
    0 0
    برخی دوستان جوری حرف میزنن انگار قبلا قهرمان جهان بودیم و الان نیستیم.زمان کواچ هم خیلی از تیم ها رو بردیم.از لحاظ جایگاه که تو لیگ جهانی زمان کواچ بهتر بودیم تا ولاسکو.یادتون نره ولاسکو ما رو ول کرد و رفت.با ما قرارداد داشت و رفت.کمال بی معرفتی بود.این تیم خوب میشه بهتر میشه.مطمینم
  • ۱۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۲۹
    0 0
    بچه ها به حرف کواچ گوش نمی کنن گرچه به غقیده ی من کواچ مربی خوبیه اما بدرد ایرانی جماعت نمی خوره چون به حرفش نمی کنن واسه تیم مربی مثل مربی جدید روسیه که بچه ها نتونن از زیر کار در برن یا مثل معروف ریس بازی در بیارن
  • گراوند ۰۳:۱۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۰
    0 0
    بخدااگه کواچ وعبادیپوردراین تیم نباشه هیچوقت بادوگیم جلو افتاذه سه گیم بعدی رااز دست نمیدیم چراسامان که اینقد جالب بازی میکنه بایدبیرون باشه تاعبادیپور تمام بازی وروحیه بچه ها را خراب کنه.اخه چرااااااااااااا/؟
  • سبحان ۱۴:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    سلام مشکل از کواچ نیس بچه ها انگیزه ندارن کواچ میگه من که جادوگر نیستم بچه ها انگیزه ندارن راستی کواچ حرف نداره ی چیز دیگه قبل از مسابقات یه کی از مربیای اورپایی میگفت ایران دیگه برای ما سوپرایز نیست ما ایرانو شناختیم. بعدشم ایران بازیکن نداره فقط ی معروف با محمودی داره مثلا می خواد صنوبرو ببره تو بازی با تیم های مثل امریکا لهستان ... مرسی
  • بابک ۲۰:۵۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۳۱
    0 0
    مشرق عالی بود عالی
  • ۰۸:۳۹ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    بازیکن ها خوب بازی نکردن
  • ۲۱:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۱
    0 0
    کواچ عامل باخت
  • صابر ۰۹:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۳
    0 0
    سلام.باختمون چندتا مشکل داشت اولا بازیکنا انگیزه نداشتن.ثانیا کواچ اصلا بدرد ایران نمیخوره در حد تیمی مثل چین هست.اگه کواچ باشه بازم برد ژاپن باید برامون ارزو بشه.همه چیزو تو ورزش از دست دادیم فوتسال مون نابود شد.فوتبال که تعطیله.کشتی بدجور داره افت میکنه.والیبالم که برگشته به ده سال پیش
  • ۱۰:۲۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    "با این تفاسیر و سابقه تیم ها و حضور نداشتن تیم‌های قدرتمندی چون برزیل، آمریکا و ایتالیا، احتمال حضور ایران در المپیک 2016 بسیار بالاست." باز هم پیش بینی زود هنگام .
  • ۱۳:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    به به باز هم اما و اگر راه افتاد
  • راه حل صعود ۱۶:۴۸ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    کواچ بمونه بهتره فقط باید بهش مشاوره داد که سخت برخورد کنه هر بازیکنی بخواد شل بازی کنه به هر علت ، بفرسته تیم ب ، بازیکنان ما باید بترسن از اینکه جایگاهشون تو تیم ملیو از دست بدن ، بدون تعارف ، همون کاری که کیروش کرد بدون اینکه اسم طرف چیه ، کوچکترین بی انظباطی ، در خدمت تیم نبودن ، بی انگیزه بودن کافیه که کیروش بازیکن را خط بزند ، کواچ اگر سفت برخورد نکند این تیم پتانسیل باختن به تیم های درجه دو و درجه سه جهان رو هم داره .
  • مجتبي ۱۸:۰۲ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۴
    0 0
    مشرق بايد هميشه انصاف داشته باشيم بايد بگم اطلاع رسانيون سريع خوب هست.
  • ۱۶:۲۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۵
    0 0
    زیاد امیدی نداشته باشید کره و چین تیم های اصلیشون رو هنوز رونمایی نکردن حتی قطر ...به نظرم ایران کار بسیار سختی داره......
  • سید محمد امین ۱۸:۱۵ - ۱۳۹۴/۰۷/۰۷
    0 0
    ایران حتما صعود میکنه با کواچ
  • سید ۱۳:۳۷ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۰
    0 0
    سلام مشکل کواچ اینه که مدیریت نداره بازیکنان قبولش ندارن در حد خودشون نمیدونند این بابا خودش کمبانی استرس برا تیم یه مربی مقتدر میخوایم والله بخدا
  • بهروز ۲۳:۱۰ - ۱۳۹۴/۰۷/۲۱
    0 0
    کوچا یعنی استرس برای تیم
  • رعوف ۱۱:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۸/۰۶
    0 0
    من خودم بازیکنم تووالیبال یافوتبال بدن یهوخالی میکنه گاهی اوقات عالی میشیم گاهی اوقات نه
  • ۱۰:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۲
    0 0
    چطور وقتی آمریکا رو 2 بار 3.0 میبردیم کواچ بد نبود الان که به خاطر غرور بازیکنا جام جهانی رو خراب کردیم کواچ شده پیف پیف
  • ناشناس ۰۳:۲۲ - ۱۳۹۴/۰۹/۱۶
    0 0
    سلام .اقای والیبالیست ببخشید اونی ک تو هرتورنومنتی بازیکن جوون با کیفیت میاورد و توهر بازی دوتا بازیکن اس رو میکرد اقای ولاسکو بود .مقام چهارم و ششم لیگ وجام جهانیم بازدهی ایشون بود .زمان کواچ تو هر بازی از اول تا اخر یه تیم با پنج بازیکن داشتیم جز یکی دوتا کیو جدید اورد .مردم میفهمن وبلدن شما یاد بگیر اول بعد طرفداری کواچو کن .ایشون در حد ایران نبود
  • ۱۶:۳۴ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اقای ناشناس به جای نظر دادن برو املاتو خوب کن!!!!
  • ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    اقای ناشناس به جای نظر دادن برو املاتو خوب کن!!!!
  • محبوبه ۱۶:۳۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۳
    0 0
    همه تون دارین حرف زیادی میزنین.خودتون هم می دونید که کواچ خییییییییییییییلی بهتر از ولاسکو هستش.تنها مشکلی که اخیرا بچه ها پیدا کردن اینکه حریفاشون رو دست کم می گیرین البته دوری از خونه و خانواده هم براشون سخته به نظر من باید تو کادر فنی تغیراتی ایجاد بشه ولی تو سرمربی به هیچ وجه من الوجوووووووووووووووووه.
  • ۱۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    خیلی هم عالی بازی می کنن
  • حسن ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۴
    0 0
    فقط امید وارم سرویس زن های خوبی مثل ارمین تشکری که دوره ی قبل نبود باشه
  • ddlwrmou ۱۹:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۵
    0 0
    20
  • ناشناس ۱۵:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۰۶
    0 0
    شما چرا فاز منفی میدین در ضمن اون موقع که ما 3_0 امریکا رو بردیم میزبان بودیم ما باید هم تو میزبانی خوب باشیم و هم تو بازی های خارج از کشور کواچ که رفت همه چیز درست میشه
  • امين ۲۱:۰۹ - ۱۳۹۴/۱۱/۱۰
    0 0
    خداروشكركة رفت
  • محمد حسین ۱۱:۴۹ - ۱۳۹۴/۱۲/۰۷
    0 0
    خوب شد که رفت
  • ثنا ۱۷:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۲
    0 0
    کواچ ازاون اوایل خوب بود و تکنیک های خوبی بهشون میگفت ولی بعدا همه ی کشور ها از تکنیک ها و نقشههای ایران سر در آوردن و میدونستن چی کار کنن !! واسه همین بود که پشت سره هم بازی هارو میباختن! ایران تنها مشکلش این بود که تکنیک های جدید نداشت و الان 100 درصد با این مربی جدید موفق میشن.
  • بهزاد ۱۹:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۱/۱۸
    0 0
    تیم ایران در بازیهای گذشته لهستان ایتالیا امریکا برزیل وتیم های دیگر وبه راحتی شکست داده بود همین تیم روسیه با تعویض مربی دیدین که حتی قهرمان هم شد تیم ایران فقط یک مربی درجه یک جهانی میخواد ما به روسیه باختیم لهستان باختیم ژاپن باختیم ولی به مربیان این تیمها باختیم
  • حمیدرضا ۱۲:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    ایرانیها از همه با استعداد تر و توانا تر هستند اگر خودشان را قبول داشته باشند و در ذهن و روح خود به این اعتقاد داشته باشن و اهل تلاش و زحمت باشن
  • حمیدرضا ۱۲:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۳
    0 0
    ایرانیها از همه با استعداد تر و توانا تر هستند اگر خودشان را قبول داشته باشند و در ذهن و روح خود به این اعتقاد داشته باشن و اهل تلاش و زحمت باشن
  • فرامرز ص ۱۰:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۱/۲۶
    0 0
    امیدوارم همه بچه ها برای نام ایران و مردم ایران از جان مایه بذارن وبا صعود به المپیک دل مردم رو شاد کنن.فقط امیدوارم لوزانو دیکه توی تیمش رئیس نداشته باشه و حرف حرف خودش باشه.مثل علی دایی تو فوتبال نباشه که همه مربيا تو عذاب بودن. امیدوارم
  • نادیا ۰۸:۱۷ - ۱۳۹۵/۰۲/۱۲
    0 0
    من در کانادا زندگی میکنم میخواستم بدونم مسابقه ی والیبال ایران کانادا در کدوم شهر کانادا برگزار میشه؟
  • سلین ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    من ارزوی موفقیت برای تیم والیبال ایران دارم.
  • سلین ۱۳:۵۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۳
    0 0
    من ارزوی موفقیت برای تیم والیبال ایران دارم.
  • منا ۱۴:۴۴ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۵
    0 0
    ببینم شما از عبادیپور چی بد دیدین اون خوب بازی می کنه و بعضی وقت ها به جای سرویس خراب کردن امتیاز سرویس می گیره
  • حسین ۱۲:۰۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۷
    0 0
    این مسابقات در ژاپن انجام میشود و میزبان همهی مسابقات ژاپن هست
  • سامان ۰۱:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    ایران به عنوان بهترین تیم اسیایی.سعود میکنه
  • مهرداد ۰۷:۴۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    با سلام و خسته نباشی به اعضایی تیم ملی والیبال اولین بازی شما خیلی خوب بازیهای بعدی باید قابل قبولترباشد
  • مریم ۱۰:۵۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    صددددددددد در صدددددددددددددد میریم بالا ایران ترکونده دیگه امسال :))))))
  • اسماعیل ۱۷:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۸
    0 0
    به امید صعود ایران
  • رضا ۰۸:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    توضیحات عالی و شفاف بود با تشکر از سایت مشرق نیوز و سعود تیم ایران
  • رضا ۰۹:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    دمتون گرم غیرت ایران و ایرانی رو نشون دادین
  • رضا ۰۹:۲۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۰۹
    0 0
    دمتون گرم غیرت ایران و ایرانی رو نشون دادین
  • محمد ۰۰:۴۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    همیشه به هر طریقی ایران را له میکنند مردم ما هم ازهمه جا بی خبر فقط فکر کری خوندن برا هم هستند بابا برید تو سایت والیبال بگید چرا همه قاره ها تیم اولش میره المپیک ولی اسیا نمیره چرا چون اسیاییها میدونند حریف ایران نمیشوند این را از اسیا حذف کردند مسئولین ما هم ماشالله
  • سعید ۰۲:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    امیدوارم روزی برسه که رفتن به المپیک دیگه رویا نباشه
  • حامد ۱۱:۰۰ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۰
    0 0
    ایران به عنوان تیم اول گروه ایشالا میره المپیک. لوزانو عالیه با این مدیریت خوبش.
  • رضا ۰۰:۰۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    دوستان بازی بعدی ایران کی هستش ؟ساعت چند؟
  • رضا ۰۰:۱۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    دوستان بازی بعدی ایران کی هستش ؟ساعت چند؟
  • ۱۴:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    فردا ساعت 14:35
  • پرهام ۱۷:۲۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    بازی بعدی ایران باژپن ساعت ۱۴:۳۰است
  • پرهام ۱۷:۳۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    بازی بعدی ایران باژپن ساعت ۱۴:۳۰است و احتمال صعود ایران خیلی بالاست من ناه جردم کی با کی بازی داره چیی که مدعی قهرمانی است کارش ازهمه سخت تره چین بقیه ی بازیاش خیلی خیلی شخته ژاپن هم بازیاش سخت اما از همین حالا معلوم شده که ژاپن به المپیک نمیاد ایران بقیه بازیاشو با چین و ژاپن و ونزوئلا و لهستان داره و براین اساس ایران فقط یک بازی سخت داره اونم مقابل لهستان و بر این اساس ایران به لامپیک میره و رکرد پنجاهو دوساله شکسته میشه ایران بتونه ژاپن و چینو شکست بده صعودش قطعی میشه که به نظرمن شکسن میده
  • amin ۲۰:۱۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۱
    0 0
    با توجه به صعود غولهاي واليبال ايتاليا امريكا قطعا ايران صعود ميكنه
  • ۰۲:۳۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    میریم بالا .اگه این عبادیپور ومیرزانوروزنباشه
  • شروین ۱۱:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    بازم دست والیبالی ها درد نکنه باغیرت بازی میکنن با درامدی بسیار ناچیزتر از فوتبالی ها حیف پول بیت المال ک به این فوتبالیست ها بی عرضه میدن
  • محسن ۱۳:۳۳ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    سلام من از طرفدارهای پروپاغرص والیبالم وخودم هم در این رشته کار میکنم و انتظار دارم تا ایران تو این مسابقات به المپیک صعود کنه پس همه با هم دعا میکنیم تا تیم ملیمون صعود کنه‌‍‌‌‌‌
  • ناشناس ۱۳:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    ایشالا ایران به راحتی میتونه چین و ژاپن...رو جابزاره وبه ریو بره. امید وارم با این مربی جدید بتونیم به نتیجه برسیم
  • ارسلان ۱۷:۴۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۲
    0 0
    امروز به زحمت از ژاپن بردیم..فردا با چین بازی داریم..چین واقعا تیم خوبیه..خدا کنه از چین ببریم..بچه ها تو دریافت ها واقعا مشکل دارن..باید دریافت ها درست بشه..وگرنه از چین میبازیم
  • ۲۰:۲۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۳
    0 0
    بازی امروز بچه ها بسیار عالی بود...مخصوصا عمکلر محمودی با عبادی پور....مطمعنم چند سال دیگه عبادی پور از نابغه های والیبال می شود
  • عارف ۱۳:۲۱ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    لهستانم بررررررردییییم ایول
  • علی ۱۴:۴۵ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    دیدین صعود کردیم. هووررراااااااا
  • رضا ۱۵:۴۶ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    تبریک دوستان.... درسته لهستان از بازیکنان اصلیش زیاد استفاده نکرد ولی شیر مردانمون هم گل کاشتن ایووول
  • امیرعلی ۱۸:۱۸ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    منفی باف های عزیز!!!! المپیک بر والیبال مبارک!!! اگر نظری در مورد مربی و میرزاجان پور و عبادی و معروف بیچاره دارید بی تعارف بفرمایید خواهش می کنم:-:-D
  • ساحل و دنیا ۱۹:۲۲ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۵
    0 0
    بچه ها خیلی خوب بازی کردین ممنونیم از شما مخصوصأ شهرام محمودی و سید محمد موسوی آفرین به شما
  • نیما ۱۴:۳۹ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۶
    0 0
    بنازممممممممممممممممم ب تیم ملی والیبال. خدایی دمشون گرم. روی اروپارو کم کردن ...دس خوش
  • ۱۰:۳۷ - ۱۳۹۵/۰۳/۱۷
    0 0
    خواهشن از والیبال سر در نمیارین حرف نزنین سطح بازی همه تیم داره میره بالا والیبال چین ژاپن هم خودشون رو با تیمهای مثل ایران روس لهستان داره میرسونه پیشرفت کردن سطح بازیها خیلی بالاست
  • افشین ۲۱:۱۶ - ۱۳۹۵/۰۶/۰۹
    0 0
    گلری ایران باخت

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس