کد خبر 465156
تاریخ انتشار: ۱۸ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۷

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی مدعی شد که اکثر آمریکایی‌ها با توافق هسته‌ای ایران مخالف هستند و این مخالفت در سالهای بعدی نیز ادامه خواهد داشت.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به کمپین خود علیه توافق هسته‌ای ایران همچنان ادامه می‌دهد.

به گزارش رادیو ارتش اسرائیل، نتانیاهو در یک جلسه غیرعلنی با اعضای حزب لیکود اعلام کرد که دو سوم از آمریکایی‌ها از موضع اسرائیل درمورد توافق هسته‌ای ایران حمایت می‌کنند.

نتانیاهو اعلام کرد: ما تلاش بزرگی را آغاز کرده‌ایم. این تلاش به وضعیتی انجامیده که دو سوم از افکار عمومی آمریکا با ما همراه شده‌ است.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی گفت: این مسئله برای ما بسیار مهم است زیرا شاهد مجموعه‌ای از شرایط پویا هستیم. حمایت افکار عمومی آمریکا نه تنها امسال بلکه  در سالهای بعد نیز ادامه خواهد داشت.

جدیدترین نظرسنجی موسسه "پیو" نیز حاکی است، 49 درصد مردم آمریکا با توافق هسته‌ای اخیر دولت آمریکا با ایران مخالف هستند و بیش از 30 درصد آمریکایی‌ها نیز دیدگاه مشخصی در خصوص این توافق ندارند.

در نظرسنجی اواسط جولای که بلافاصله پس از اعلام توافق هسته‌ای انجام شد، بیش از 33 درصد آمریکایی‌ها حمایت خود را از توافق اعلام کردند و 45 درصد آنها نیز با این توافق مخالف بودند. 22 درصد آمریکایی‌ها نیز در آن نظرسنجی دیدگاه مشخص و روشنی نداشتند.

موسسه "پیو" اعلام کرد: طی 6 هفته گذشته تعداد آمریکایی‌هایی که از توافق هسته‌ای دولت آمریکا با ایران حمایت می‌کردند، 12 درصد کاهش داشته است و میزان مخالفت‌ها نیز از 45 درصد به 49 درصد افزایش یافته است.

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۰۸:۴۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۹
    0 0
    آره بابا تو راست میگی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس