کد خبر 464826
تاریخ انتشار: ۱۷ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۹:۰۲

شرکت پدیده با نصب اطلاعیه ای پرداخت پول سپرده گزاران را به آینده موکول کرد.

به گزارش مشرق، شرکت پدیده که این روزها بیش از گذشته در صدر اخبار و پیگیری سهامداران قرار گرفته است پرداخت پول سهامداران را به آینده موکول کرد.

این شرکت صبح امروز با نصب اطلاعیه ای در محل شرکت در شاندیز این موضوع را به اطلاع سهامداران رسانده است. در این اطلاعیه اینگونه آمده است:

"دارندگان محترم اوراق تعهد پرداخت در هفته گذشته جلسات متعددی پیرامون ابلاغ مصوبات مجوزات قانونی با حضور مسیولین محترم دولتی منعقد و قرر شد آخرین مصوبات پروژه های پدیده ظرف هفته جاری ابلاغ گردد و از آنجایی که مداخله اجرایی سرمایه گزار جدید و تسویه دیون پس از ابلاغ مجوزات خواهد بود لذا استدعا دارد از مراجعه و اجتماع در دفاتر شرکت امتناع فرموده بدیهی است آخرین تصمیمات شرکت و سرمایه گزار جدید طی اطلاعیه اعلام خواهد شد"

پدیده پرداخت پول سهامداران را به آینده موکول کرد

این در حالی است که موعد سررسید های 7 ماهه که اواخر سال گذشته به سهامداران وعده داده شده بود چند روزی آغاز شده است.



منبع: اخبار بانک

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 1
  • غیر قابل انتشار: 5
  • حسن ۰۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۸
    0 0
    سلام مشرق میدونی از این که این همه مردم و هم نفس در کشور عزیزمان ایران بابت پدیده به مشکل خوردند و تو اخبار رو بزک کرده و بدور از تامل و تابع جریان خاص در سایتت به نمایش گذاشتی و باعث عمیق تر شدن ماجرا شدی ، از تو که نه این مملکت بلکه در پیش گاه عدل الهی شکایت میریم . ای کاش همانقدر که به فکر مظلومیت دیگر انسانها در کشورهای خاص بطور بودید کمی هم به فکر این مردم رنج دیده و اسیب دیده و هم وطن خود میبودید،

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس