کد خبر 462446
تاریخ انتشار: ۱۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۴

یکی از خوانندگان جوان کشورمان با اثر جدید خود به جنگ با گروه تروریستی تکفیری داعش رفت.

به گزارش مشرق، «سعید سلیمانیان» هنرمند جوان و انقلابی کشورمان، آخرین اثر خود را تقدیم به شهدای جبهه مقاومت کرد و علیه گروه تروریستی ـ تکفیری داعش خواند.

این خواننده متعهد در توضیح این اثر اظهار داشت: این اثر با حمایت‌های دوستان خوبم به ثمر رسید و خوشحالم که توانسته‌ام، مسئولیتم را به عنوان یک هنرمند انجام بدم و ادای دینی به مقام شامخ شهدای مدافع حرم کنم که در جنگ با این گروه تروریستی آسمانی شدند.

این هنرمند قمی با تاکید بر ضرورت اطلاع رسانی اقدامات جنایتکارانه این گروه مسلمان‌نما گفت: به عنوان یک خواننده بسیار خوشحالم که با تولید این اثر توانستم سهم بسیار کوچکی در آگاهی بخشی به جوانان در مورد گروه تروریستی تکفیری داعش داشته باشم.

سلیمانیان که اولین آلبوم انقلابی و مذهبی خود، با عنوان "سیب تربت" را سال گذشته روانه بازار کرده است، تصریح کرد: هنرمندان ایرانی از بصیرت سلمان‌گونه برخوردارند، اما متاسفانه این آگاهی در آثارشان کمتر به چشم می‌خورد.

وی در گفت‌و‌گو با خبرنگار ابنا ضمن بیان اینکه شیعیان همچون «مالک اشتر» ترس در دل آنها جایی ندارد، افزود: ما باید با اقتدا به اهل‌بیت(ع) به جنگ با ظالم و پشتیبانی مظلوم برویم و هرکسی می‌بایست به فراخور شغل خود در این مسیر حرکت کند.

این خواننده جوان که قطعات او از شبکه‌های مختلف صدا و سیما پخش و با استقبال خوبی هم روبه‌رو شده است، با بیان اینکه هنرمندان باید از اتفاقات اطراف خود آگاه باشند، اظهار داشت: ما مسلمان هستیم و اینکه مسلمانان توسط عده‌‌ای افراطی، قلع و قمع می‌شوند، بسیار ناراحت کننده است. ما باید به پیروی از سیدالشهداء(ع) به مبارزه با ظلم برویم.

سلیمانیان با انتقاد از نپرداختن سایر هنرمندان به این جبهه و عدم ارائه آثار مطلوب مقاومتی ابراز امیدواری کرد: انشاءالله هنرمندان بیشتری در این مسیر گام بردارند و باعث اطلاع رسانی هرچه بیشتر به مردم جهان به خصوص جوانان در زمینه جنایات این گروه تروریستی تکفیری شوند.

گفتنی است، سلیمانیان پیش از این آلبوم موسیقی خود را با عنوان "سیب تربت" که یک آلبوم انقلابی و مذهبی است با قطعاتی به نام "تابوت خالی" در وصف شهدای گمنام، "ایران" برای کشور عزیزمان، "شهر خون و قیام" در وصف شهر مقدس قم، "غروب جمعه"، "کوثر" و ... ارائه کرده که قطعاتی از آن در برنامه‌های مخلتف صدا و سیما نظیر "زنده باد زندگی و "دیده شو" به روی آنتن رفته است.
منبع: ابنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 6
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۶:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    احسنت
  • محمود ۱۸:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    فکر کردم رفته جنگ
  • عبدالله المسکین ۲۳:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۲
    0 0
    پپپپپپه ..فکر کردم رفته جبهه!! خسته نباشی دلاور !! از خاننده ها جز چرت و مرت چیزی در نمیاد
  • ۰۱:۵۱ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    با تشکر از این هنرمند متعهد به انسانیت و حق گرا بقیه ما هم در برابر خدا مسوولیم هر فرد در هر میدانی باید با ظلم و کفر مبارزه کند.
  • ۰۳:۰۳ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۳
    0 0
    دوست عزیز مقاومت نیاز به نیرو داره نه خواننده من هم بلدم پشت کامپیوترم بشینم و ضد داعش شعر بخونم این که هنر نیست مشرق اخه این چه تیتریه شما زدید
  • محمد ۰۸:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۶/۱۴
    0 0
    بعضی دوستان انگار در عصر حجر زندگی میکنند. آقاجان،هرکس با هرچیزی که میتونه یا بلده و در دسترس داره باید بجنگه با داعش و تفکر تکفیریت. خدا خیرش بده.کاش من و ما هم میتونستیم همین قدر دین خودمون رو ادا کنیم. خدا ازش قبول کنه.یالثارات الحسین ع

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس