کد خبر 461113
تاریخ انتشار: ۹ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۴:۱۶

پیشکسوت تیم فوتبال استقلال گفت: وقتی شرایط تمرین را دیدم به مظلومی و پورحیدری گفتم با این شرایط کار سختی در این تیم دارند.

به گزارش مشرق، بهتاش فریبا در مورد حضور روز گذشته در تمرین استقلال و این شایعه که قرار است جای منصور پورحیدری به عنوان سرپرست به این تیم اضافه شود اظهار داشت: اصلا این طور نیست که من بخواهم سرپرست استقلال شوم. من همین طوری در تمرین شرکت کرده بودم. چند روزی بود که با مظلومی صحبت می کردم و او به من گفت سری به آنها بزنم و این فرصت روز گذشته دست آمد که بروم. دو ساعتی پیش بچه ها بودم و از بودن در کنار آنها لذت بردم و کیف کردم.

وی در پاسخ به این سوال که اکنون دوست نداشت در بین اعضای کادرفنی این تیم بود عنوان کرد: نه دلم نمی خواهد. البته من همیشه کنار مظلومی هستم اما وقتی دیروز در محل تمرین حاضر شدم دلم سوخت که استقلال در این شرایط تمرین می کند.

فریبا در پاسخ به این سوال که مگر استقلال در چه شرایطی تمرین می کند اظهار داشت: شرایط بد است. بازیکن بعد از تمرین تعذیه مناسب باید داشته باشد.

این مربی سابق استقلال در خصوص اینکه آیا شرایط این تیم از پرسپولیس بدتر است که به جای شام بیسکویت خورده اند گفت: من نمی خواهم استقلال را با پرسپولیس مقایسه کنم چون شرایط پرسپولیس به من ربط پیدا نمی کند و در جریان مشکلات آنها نیستم اما قدمت این دو تیم بالاست و آدم های بزرگی در این دو تیم بوده اند و به نظر من در حق آنها کوتاهی می شود.

فریبا ادامه داد: من دیروز در تمرین استقلال دیدم که یک جعبه نیم کیلویی شیرینی برای آخر تمرین در رختکن مربیان است و واقعا از این موضوع ناراحت شدم. وقتی این شرایط را دیدم به مظلومی و پورحیدری گفتم امسال کار خیلی سختی در پیش دارند. اگر خدای نکرده تیم یک باخت بیاورد با چالش روبرو می شوند.

فریبا با تاکید بر اینکه این صحبت ها را از روی عناد با هیچ کسی نمی گوید و دلسوز استقلال است عنوان کرد: من به استقلال علاقه دارم و اصلا برایم فرقی نمی کند چه کسی مدیر این تیم است. پرویز مظلومی هم رفیق من است و دلم می خواهد موفق باشد. این تیم از نظر فنی ابزار قهرمانی را دارد اما اگر امکانات دیگر فراهم نباشد به مشکل می خورند.

وی در خصوص اینکه یک هفته است ریوالدو بازیکن بزریلی این تیم در تمرین شرکت نکرده گفت: بازیکن خارجی
فارغ از اینکه چه کیفیتی دارد بازیکن ایرانی نیست که با من بمیرم و تو بمیری برای گرفتن پولش صبر داشته باشد. من می گویم باشگاه باید به تعهداتش عمل کند. همه از بداخلاقی های کرار می گویند و من هم این مسئله را رد نمی کنم اما باید این طرف قضیه را هم دید که باشگاه در قبال کرار تعهدات خود را عمل کرده است یا نه.

فریبا تاکید کرد: من دیروز در تمرین استقلال شرایط بچه ها را به لحاظ تمرینی خوب دیدم. بدنساز این تیم تمرینات به روز دنیا را انجام می دهد. باز هم می گویم من با هیچ کسی در این تیم مشکل ندارم اما اگر یکسری شرایط فراهم نشود با یک باخت شرایط خیلی سخت می شود.

این پیشکسوت استقلال در پاسخ به این سوال که آیا تغییری در نحوه عملکرد مظلومی دیده است یا خیر گفت: مظلومی به نسبت قبل خودش بیشتر در کارها دخالت دارد و این برای یک تیم خیلی مهم است. دیروز دیدم که او کاملا برنامه ها را روی کاغذ پیاده کرده است و همه چیز مشخص است. او به عنوان سرمربی به همه چیز کامل اشراف دارد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • صادق بیداد دریاکناری ۱۵:۱۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۹
    0 0
    پیشکسوت با وجدان

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس