کد خبر 459267
تاریخ انتشار: ۴ شهریور ۱۳۹۴ - ۲۲:۵۶

تیم ملی والیبال ایران در نخستین دیدار تدارکاتی و دوستانه خود در اردوی روسیه موفق به شکست هلند شد.

پیروزی ملی‌پوشان والیبال ایران برابر هلند
به گزارش مشرق، ملی پوشان کشورمان از ساعت 19 و 30 دقیقه امروز در نخستین مسابقه خود در اردوی آماده سازی روسیه، در سالن والیبال باشگاه دینامو مسکو به مصاف ملی پوشان هلند رفتند.

شاگردان اسلوبودان کواچ در این مسابقه در سه ست متوالی با امتیازهای 25 بر 17، 25 بر 16 و 25 بر 15 به پیروزی رسیدند تا بازیکنان از نظر روحیه به دوران خوب قبلی نزدیک شوند.

سعید معروف، محمد موسوی، عادل غلامی، شهرام محمودی، مجتبی میرزاجانپور و میلاد عبادی پور و مهدی مرندی به عنوان لیبرو ترکیب آغاز کننده تیم ایران در این مسابقه بودند.

در سوی دیگر میدان نیز هارسکامپ، کوی، دِیک، خاردرن، کولِوِین، دیفن باخ، یُرنا برای هلند به میدان رفتند.

در ست اول این دیدار بازیکنان ایران شروع خوبی داشتند و موفق شدند در وقت استراحت فنی اول 8 بر شش از حریف خود پیشی بگیرند. پس از آن عملکرد خوب ملی پوشان به ویژه مهدی مرندی در این ست در دریافت و توپ گیری بی نقص در لحظات حساس بازی منجر شد تا ایران در وقت استراحت فنی دوم 16 بر 12 پیش بیافتد. این روند ادامه داشت و شاگردان کواچ در این ست با توپ گیری های تحسین بر انگیز مرندی 25 بر 17 پیروز شدند.

در ست دوم این دیدار ایران بازی را با همان ترکیب ست نخست آغاز کرد. هلندی ها هر چه تلاش کردند نتوانستند مقابل عملکرد خوب ایران در دفاع روی تور ایران ایستادگی کنند و حتی سرویس های خوب آنها نیز از سوی ملی پوشان کشورمان به خوبی دریافت می شد و در نهایت در این ست نیز تیم ملی کشورمان 25 بر 16 به پیروزی رسید.

در ست سوم نیز شاگردان کواچ موفق شدند 25 بر 15 پیروز این مسابقه شوند تا در نخسین دیدار دوستانه خود در اردوی مسکو مقابل تیم ملی هلند که خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی اروپا آماده می کند، سه بر صفر پیروز شوند.

پس از پایان مسابقه با توافق سرمربیان، دو تیم ایران و هلند دو ست دیگر نیز با هم مسابقه دادند که ملی پوشان کشورمان موفق به شکست حریف شدند تا پنج ست متوالی تیم ملی والیبال هلند را شکست داده باشند.که در این ست بوبان مهدی مهدوی، فرهاد قائمی، امیر غفور، سامان فائزی، محمد جواد معنوی نژاد، محمد حسن صنوبر و عبدالرضا علیزاده را به میدان فرستاد.

ملی پوشان والیبال ایران که روز گذشته وارد مسکو شده بودند، فردا و پس فردا نیز در دو دیدار دوستانه و تدارکاتی به مصاف تیم ملی والیبال روسیه خواهند رفت.

تیم ملی والیبال ایران خود را برای حضور شایسته در جام جهانی والیبال که از 17 شهریورماه به میزبانی ژاپن آغاز خواهد شد، آماده می کند.
منبع: فدراسیون والیبال

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس