کد خبر 457974
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۷

سازمان حج و زیارت اعلام کرد متقاضیان پیش ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام از ۱۵ شهریور ماه می توانند در سامانه سماح این سازمان ثبت نام کنند.

 به گزارش مشرق، سازمان حج و زیارت اعلام کرد متقاضیان پیش ثبت نام برای حضور در مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام از 15 شهریور ماه می توانند در سامانه سماح این سازمان ثبت نام کنند.

در اطلاعیه سازمان حج و زیارت آمده است:

السلام علیک یا اباعبدالله علیه السلام

به اطلاع مردم شریف و مؤمن ایران اسلامی می رساند با توجه به ضرورت برنامه ریزی برای حضور گسترده علاقمندان در مراسم پیاده روی اربعین حسینی علیه السلام در کربلای معلی و با هدف تخمین تعداد متقاضیان حضور در این مراسم باشکوه، پیش ثبت نام اعزام های اربعین حسینی به صورت غیر کاروانی از روز شنبه 15 شهریور ماه 1394 در سامانه سماح به آدرس samah.haj.ir آغاز می شود.

اطلاعات تکمیلی در این خصوص متعاقباً در اطلاعیه های بعدی سازمان حج و زیارت اعلام می شود.

از آنجا که کلیه متقاضیان پیاده روی اربعین می بایست گذرنامه دارای اعتبار تا پایان سال 94 را در اختیار داشته باشند لازم است متقاضیان در مدت باقیمانده نسبت به دریافت یا تمدید گذرنامه خود اقدام کنند.

پایگاه اطلاع رسانی سازمان حج و زیارت بخشی را به اخبار و اطلاعیه های مربوط به مراسم پیاده روی اربعین اختصاص داده است که مشتاقان این سفر معنوی می توانند با مراجعه به این بخش، از آخرین اخبار و دستورالعمل های موجود بهره مند شوند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۲۲:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۲
    0 0
    هرکه دارد هوس کرب و بلا بسم الله

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس