مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اعزام ۲۳ هزار خادم الشهدا برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور طی سال ۹۴ خبر داد.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، محمد حاج رحیمی مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج از اعزام 23 هزار خادم الشهدا برای خدمات رسانی به زائران راهیان نور طی سال 94 خبر داد و گفت: چهار هزار نفر از این تعداد در قالب اردوهای دانش آموزی و 19 هزار نفر در قالب اردوهای راهیان نور عمومی به مناطق عملیاتی غرب و جنوب کشور اعزام می شوند.

وی با اشاره به برگزاری کلاس های توجیهی خادمین آموزش خادمین گفت: خادمین ثبت نام شده برای یادمان های دفاع مقدس حین ورود به زیارتگاه ها و یادمان های مورد نظر طی برگزاری کلاس های توجیهی, آموزش های لازم را برای خدمات رسانی بهتر به زائران سرزمین های نور می گذرانند.

مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج افزود: مجموعا برای امسال 19 هزار خادم به منظور خدمت‌رسانی به زائران در بخش اردوهای راهیان نور عمومی داریم که از این تعداد هزار نفر از سال گذشته حضور دارند و 16 هزار نفر هم به مناطق عملیاتی جنوب کشور و مابقی به مناطق غربی کشور اعزام خواهند شد.

وی ادامه داد: طی سال گذشته در مجموع 16 هزار خادم به زائران خدمات رسانی می‌کردند که از این تعداد تنها هزار نفر برای امسال باقی ماندند. بیشترین اعزام های خادمان به سرزمین های نور طی سال گذشته به یادمان شلمچه بوده است.

مسئول کمیته تداوم ارتباط و خادمین قرارگاه مرکزی راهیان نور سپاه و بسیج درباره نحوه ثبت نام خادمان برای اردوهای عمومی و دانش آموزی گفت: خادمان اردوهای راهیان نور عمومی از طریق سایت خادم الشهدا و خادمان اردوهای دانش آموزی از طریق بسیج دانش آموزی اقدام به ثبت نام می‌کنند.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس