کد خبر 457798
تاریخ انتشار: ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۹

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور با اشاره به دستاوردهای دولت در عرصه‌های مختلف گفت: دولت در عرصه سیاست داخلی تلاش کرده است تا آرامش را در کشور حاکم کند که این امر پیش‌شرط برگزاری انتخابات پرشور و سالم است.

به گزارش مشرق، مجید انصاری معاون پارلمانی رئیس‌جمهور به مناسبت آغاز هفته دولت به تشریح عملکرد 22 ماهه دولت پرداخت و اظهارداشت:‌ دولت در عرصه‌های مختلف موفقیت‌های خوبی را کسب کرده که مهم‌ترین آنان در عرصه سیاست خارجی بود که توانست عزتمندانه و پیروزمندانه گام‌هایی را بردارد و در عرصه مذاکرات هسته‌ای به نتایج مطلوبی برسد که امیدواریم در آینده به همه اهداف‌مان برسیم.

وی ادامه داد: در حوزه سلامت کار بزرگی انجام گرفت، علیرغم موانع و مشکلاتی که دولت در محدودیت منابع داشت نزدیک به 9 میلیون از هموطنان‌مان تحت پوشش بیمه قرار گرفتند که هزینه‌های درمانی این شهروندان را دولت پرداخت می‌کند و بار سنگینی از دوش عامه مردم به خصوص روستاییان برداشته شد.

معاون پارلمانی رئیس‌جمهور در ادامه به تشریح عملکرد اقتصادی دولت پرداخت و اظهارداشت: در حوزه اقتصاد با وجود آنکه با کاهش درآمدها و میزان صادرات نفتی مواجه بودیم، دولت توانست بیش از حد انتظار تورم را مهار کند و کشور را از رکود خارج و رشد منفی را به رشد مثبت برساند.

با اجرایی شدن توافق هسته‌ای دولت گام‌های بلندتری در زمینه تولید برخواهد داشت

انصاری ادامه داد: تصور می‌کنیم با همراه شدن  زمینه سرمایه‌گذاری‌ها با اجرایی شدن توافق هسته‌ای دولت بتواند گام‌های بلندتری را در زمینه اشتغال و تولید بردارد.

وی ادامه داد: خوشبختانه دولت توانسته است در عرصه عمل شعار سال همدلی و همزبانی را در مهمترین و دشوارترین عرصه که همانا عرصه سیاست خارجی بود، محقق کند و علیرغم اختلاف و تنوع سلایقی که وجود داشت در عرصه مذاکرات هسته‌ای حمایت ملی را به وجود بیاورد که در حقیقت موفقیت در عرصه مذاکرات هسته‌ای دستاورد ملی بود چراکه در این امر مردم حمایت کردند، مقام معظم رهبری هدایت و حمایت کردند و تیم مذاکره کننده هسته‌ای با پشتیبانی حمایت‌ها و هدایت‌ها توانست به موفقیت برسد.

حجت‌الاسلام انصاری در پایان تصریح کرد: دولت در عرصه سیاست داخلی تلاش کرده است تا آرامش را در کشور حاکم کند و تعامل سازنده‌ای را با قوا و گروه‌ها در پیش بگیرد که شاهد بودیم که در این مدت تعامل و ارتباطات خوبی بین دولت، مجلس و قوه قضاییه و دستگاه‌های دیگر برقرار شده است که آرامش در عرصه سیاست داخلی حاکم شده است که این امر پیش‌شرط برگزاری انتخابات پرشور، سالم است و دولت اکنون در حال برنامه ریزی است که انتخابات قانونی و پرشور را برگزار کند.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس