کد خبر 457190
تاریخ انتشار: ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۲:۱۳

نماینده مردم اصفهان در مجلس با انتقاد از ریخت و پاش در دستگاه ها گفت: اجرای پروژه دیوار مجلس، نمونه یک ریخت و پاش است.

به گزارش مشرق، حسن کامران دستجردی در جلسه علنی امروز مجلس و در نطق میان دستور با اشاره به فرا رسیدن سالروز شهادت شهیدان رجایی و باهنر و با یادآوری فرهنگ مدیریتی آن شهیدان، به موضوع ریخت و پاش در دستگاه ها پرداخت و گفت: پروژه دیوار اطراف مجلس نمونه یک ریخت و پاش است.

وی افزود: ابتدا گفتند قرار است دیوار امنیتی ایجاد شود، بعد اعلام کردند که همسان سازی با دیوار مشروطه را دنبال می کنند و حالا این طور شده است؛ همه اینها در حالی است که کارمند مجلس برای یک وام معطل مانده است.

وی تصریح کرد: اشرافی گری به جایی رسیده است که در مراسم های مرده ها نیز اعمال می شود.

نماینده مردم اصفهان در مجلس گفت: اگر بخواهیم فرهنگ رجایی و باهنر حفظ شود، باید این فسادها را برداریم. پدیده و میزان را چه کسی ایجاد کرد؟ درست است که مردم طمع کردند، ولی ما اجازه دادیم. چرا صدا و سیما تبلیغ می کند؟.

کامران با اشاره به تالیف کتابی از سوی وی با عنوان «کارچاق کن های حکومت» تصریح کرد: کارچاق کن ها را از در بیرون می کنی، از پنجره وارد می شوند؛ نتیجه اش هم این می شود که به تولید، بهینه سازی و اقتصاد مقاومتی آسیب می زنند.

رئیس مجلس موضوع لایحه برجام را به هیات حل اختلاف قوا ارجاع دهد

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس در ادامه با اشاره به ارائه نشدن لایحه برجام از سوی دولت به مجلس گفت: می خواستم به رئیس مجلس بگویم که وقتی دولت لایحه نمی دهد، موضوع را به هیات حل اختلاف ارجاع دهید؛ مجلس برادر دولت است اما باید برادر مقتدر باشد.

وی همچنین با اشاره به بازگشایی مجدد سفارت انگلیس تاکید کرد: انگلیس خبیث طمع کار است، اما ما نباید طمع کنیم؛ باید دشمن شناسی و جریان شناسی خود را تقویت کنیم.

کامران اضافه کرد: اگر روز صنایع دفاعی را پاس می داریم، در بحث بودجه دفاعی نیز باید اقدام کنیم؛ باید بنیه دفاعی را تقویت کنیم و رزمایش ها را به موقع برگزار کنیم.

مجلس سر فرهنگیان و هیات رئیسه سر نمایندگان کلاه گذاشته است

نماینده مردم اصفهان در ادامه درباره پیگیری مشکلات فرهنگیان نیز خطاب به معلمان گفت: مجلس سر شما کلاه گذاشته است، همانطور که هیات رئیسه سر قضیه استیضاح وزیر راه سر ما نمایندگان کلاه گذاشته است.

وی گفت: به شما فرهنگیان گفتند کمیته معیشت بین دولت و مجلس تشکیل می شود، اما سر کار هستید؛ به ما هم درباره استیضاح وزیر راه گفتند و بهانه آوردند که تعطیلات مجلس پیش رو است.

کامران خاطرنشان کرد: خود هیات رئیسه سبب تضعیف مجلس است و یک بار هم گفته ام که هیات رئیسه را باید استیضاح کنیم.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۱۳:۵۷ - ۱۳۹۴/۰۶/۰۱
    0 0
    مگه میشه؟ مگه داریم؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس