براي انتشار اين کتاب با فرمانده هوانيروز و جانشين هوانيروز صحبت شده و قرار شده است پس از اتمام آن براي بازبيني و تاييد به هوانيروز ارجاع داده شود تا مراحل اصلاح و چاپ را طي کند و به انتشار برسد.

به گزارش گروه دفاع و امنيت مشرق به نقل از ايسنا، امير غلامرضا فرزين گفت: 45 درصد از کار تدوين کتاب تاکتيک‌هاي پرواز با هلي‌کوپتر در مناطق جنگي که برگرفته از تجربيات خلبانان هوانيروز در دوران دفاع مقدس است پايان يافته است.

اميرسرتيپ غلامرضا فرزين، يکي از خلبانان هوانيروز در دوران دفاع مقدس با اعلام اين خبر اظهار داشت: در حقيقت اين کتاب به تهديدات خلبانان هلي‌کوپتر و وسيله پرنده‌شان در جنگ‌هاي منظم و غير منظم (چريکي) مي‌پردازد و نحوه مقابله با تهديدات سلاح‌هاي سبک و جنگنده‌هاي دشمن را با توجه به تجربيات جنگ هشت ساله ايران و عراق و همچنين علم روز را در بر مي‌گيرد.

وي ادامه داد: در دوران دفاع مقدس بعضي از خلبانان با توجه به اينکه تهور زيادي داشتند در انجام عمليات‌ها ريسک مي‌کردند و ماموريت‌هاي مختلفي انجام مي دادند در حالي که در تاکتيک‌هاي رزم با هلي کوپتر براي همه تهديدات ائم از سلاح‌هاي سبک مانند اسلحه و حتي جنگنده‌ها راه‌ها و روش‌هاي مختلفي براي مقابله وجود دارد که کتاب تاکتيک‌هاي جنگ با هلي کپوتر سعي دارد اين تجربيات و راه‌هاي مقابله را به خلبانان هوانيروز منتقل کند.

امير فرزين اظهار داشت: براي انتشار اين کتاب با فرمانده هوانيروز و جانشين هوانيروز صحبت شده و قرار شده است پس از اتمام آن براي بازبيني و تاييد به هوانيروز ارجاع داده شود تا مراحل اصلاح و چاپ را طي کند و به انتشار برسد.

وي در خصوص حجم اين کتاب نيز گفت: در تدوين اين کتاب به دنبال اين هستم که کتاب خيلي حجيم نباشد تا براي مخاطب ايجاد خستگي نکند و نه اينکه آنچنان کم حجم باشد که نتواند مطالب را منتقل کند،‌ ولي در هر صورت سعي بر اين است تا چيزي کم گذاشته نشود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس