کد خبر 455904
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۷:۵۸

دبیر شورای عالی امنیت ملی با بیان اینکه خط ولایت هرگز خط نخواهد خورد، گفت: داعش برای رژیم صهیونیستی در خاورمیانه منطقه امن ایجاد کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، علی شمخانی در همایش پیشکسوتان ناجا، ارتش، سپاه و جهادکشاورزی آذربایجان شرقی اظهار داشت: این سرمایه عظیم امروز هر کجای کشور برای مقابله با هر دشواری نیاز بود توانسته نقش آفرین باشد چراکه متکی به فرهنگی به نام فرهنگ بسیجی است که در تلاطم‌های دوران جنگ ارتش، سپاه، بسیج و جهاد دست به دست هم آن را تولید و ماندگار کردند.

وی تجمع پیشکسوتان را در کنار هم مبارک خواند و اظهار کرد: برای در امان ماندن این سرمایه عظیم که گاهی مورد حسد واقع می شود اتحاد مهم‌ترین نکته اساسی است که مانع از متلاشی شدن آن در امواج مختلف و موجب پایداری آن می‌شود.

دریابان شمخانی ادامه داد: اسم شما پیشکسوتان به عنوان ترکیبی آشناست چراکه انسجام شما ناشی از اطاعت از خط ولی فقیه بوده و تا مادامی که شما بر این محور باشید هرگز خط ولایت خط نخواهد خورد و علت بقای ما این خط است.

وی با بیان اینکه نسل جوان چندان آشنایی با گذشته این پیشکسوتان ندارند و برای آنها چنین عنوانی ملموس نیست، تاکید کرد: شما پیشکسوتان در این خصوص رسالت سنگینی دارید تا بتوانید ریشه این قدرت را قوی‌تر کنید و راه حل آن پرهیز از افسانه سرایی در خصوص وقایع گذشته و بیان واقع‌بینانه حقایق است تا مخاطب احساس نکند که گذشته دروغ و مبالغه بوده است.

دبیر شورای عالی امنیت ملی در بخش دیگر سخنان خود تصریح کرد: ایران مقتدرترین، با‌ثبات‌ترین و مستقل‌ترین کشور منطقه است و مهم ترین عامل آن هم ایستادگی مردم ما در جنگ تحمیلی است که نه عقب‌نشینی کرد و نه وجبی از خاک کشور را به دشمن داد و این رکورد تاریخی ناشی از ساختار ولایت و ولایتمداری مردم است.

شمخانی وظیفه امروز را با وجود داعش که منطقه امنی برای رژیم صهیونیستی در خاورمیانه ایجاد کرده است، حفظ ثبات و استقلال عنوان و بیان کرد: امروز کار ما در گذشته ماندن نیست، کار ما با استفاده از توان گذشته و حفظ وحدت در مقابله با تهدیدهایی که دشمن تلاش دارد با آن بر فرهنگ، سیاست اعتقاد و ... ما نفوذ کند.


نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • سید سجاد ۱۸:۲۸ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۹
    0 0
    بله برادر شما درست میگوئید و نه تنها خط انقلاب و اسلام و رهبرمان امام خامنه ای حفظ الله خط نخواهد خورد بلکه هرروز پُررنگتر و خوانا تر از روز قبل میشود ولی شما خود خوب میدانید که عده ائی مزدورِ دین و ائین و وطن فروش به خیال باطل و کودکانه و شیطان اندیشیِ خود مداد پاک کن بدست دارند خودرا به آبو آتش میزنند و بلطف حق تعالی و بفرموده ی آن سالک و پیر و بنده ی مُسلمِ خدا حضرت آقا روح الله رحمت الله علیه نه حرامزاده های خارجی و نه گماشته های داخلی واذناب پلیدو مطیعِ شیطانشان هیچ غلطی نمیتوانند بکنند .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس