دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا تاکید کرد : داعش ساخته و پرداخته آمریکا است و سرکرده این گروه تروریستی - تکفیری در اردوگاه های آمریکایی آموزش دیده است.

به گزارش مشرق، سردار سید یحیی صفوی دستیار و مشاور عالی فرمانده معظم کل قوا در گفت و گو با پایگاه اطلاع رسانی «العهد» لبنان گفت: آمریکایی ها پس از شکست در افغانستان و اشغال عراق، گروه موسوم به داعش را ساختند.

وی افزود : گزارش های امنیتی قابل اتکایی در دست داریم که نشان می دهد «ابوبکر البغدادی» رهبر گروه تروریستی داعش به اردوگاه های آمریکایی می رود و در آنجا آموزش می بیند.

سرلشکر صفوی داعش را ثمره حضور آمریکایی ها در عراق و حمایت آنان از این گروه ترویستی دانست و گفت: اقدامات کنونی گروه های تکفیری داعش و جبهه النصره دقیقا مشابه کشتار بیگناهان توسط رژیم صهیونیستی است.

وی تصریح کرد: مقاومت اسلامی لبنان در منطقه به عنوان قدرت مهمی ظهور کرده است. مقاومت اسلامی پیروزی های بزرگی در مقابل رژیم صهیونیستی به دست آورده است که کشورهای عربی در جنگ های خود با صهیونیست ها نتوانستند به آن دست پیدا کنند.

دستیار و مشاور فرمانده معظم کل قوا خاطرنشان کرد: جمهوری اسلامی ایران و مقاومت اسلامی با حمایت از سوریه، نقشه آمریکایی - صهیونیستی را در این کشور ناکام گذاشتند.

وی افزود: رزمندگان قهرمان حزب الله و ملت شجاع لبنان بهترین الگو برای ملت های عربی در منطقه از جمله مردم یمن، عراق و بحرین هستند و مقاومت این ملت ها یک بار دیگر نقشه های آمریکایی ها در منطقه را ناکام خواهد گذاشت.

سرلشکر صفوی گفت: رزمندگان قهرمان حزب الله امروز الگوی ملت های اسلامی در رویارویی با جبهه باطل هستند و جمهوری اسلامی ایران با وجود توافق هسته ای اخیر به حمایت از مظلومان و پشتیبانی از همه گروه ها و جنبش های مقاومت در جهان اسلام ادامه خواهد داد.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس