فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به آموزش زبان و روانشناسی اشاره کرد و گفت: امروز همکاری با شرکت های هواپیمایی کافی نیست و این کف خواسته ما است.

به گزارش مشرق، سرهنگ صفرعلی موسوی روزسه شنبه در نشست مشترک فرماندهان پلیس فرودگاه های کشور با سپاه حفاظت هواپیمایی افزود: چنانچه تاخیر هواپیما ها را در سه مرحله اول، دوم و سوم طبقه بندی کنیم، باید در تاخیر مرحله اول ضمن اطلاع رسانی به مسافر، پذیرایی مختصری انجام شود.

وی ادامه داد: در تاخیر مرحله دوم که دو ساعت به بالا است باید شام و ناهار و همچنین در تاخیر مرحله سوم که ازچهار ساعت به بالا است به مسافر مکان و هتل داده شود.

موسوی تصریح کرد: این در حالی است که با مواردی مواجه هستیم که تاخیر ها را به مسافران اطلاع نمی دهند وحتی عذرخواهی هم نمی کنند.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی گفت: در فرودگاه ها یک فرمول وجود دارد و آن این است که مسافری که هزینه بیشتری نسبت به هزینه حمل و نقل جاده ای و ریلی می پردازد تا با هواپیما مسافرت کند، خواسته سریع تر رفتن، صرفه جویی در وقت، راحتی، ایمنی و امنیت را دارد؛ در اصل، مسافر، هزینه ایمنی، تسهیلات و امنیتی را پرداخت کرده است.

**باید ادبیات صحبت با مسافر را به نیروها آموزش دهیم

موسوی تصریح کرد: به عنوان سپاه و پلیس باید از نیروهای با انگیزه استفاده کنیم نیروهایی که انگیزه معنوی و روحی خدمت به مردم داشته باشند البته باید وضعیت مادی و امکانات آنان را نیز تامین کنیم تا بتوانند خدمت با لبخند را ارایه دهند.

وی اضافه کرد: آموزش برای نیروهای امنیتی حتی آموزش نوع برخورد با مردم و ارتباط با ارباب رجوع بسیار مهم است.

موسوی تاکید کرد: سپاه پاسداران در هیچ جایی مثل فرودگاه ها به این میزان به مردم نزدیک نیست، باید ادبیات صحبت با مسافر را به نیروها آموزش دهیم چرا که گاه، دیده می شود، مشکلاتی پیش می آید که نیروهایمان می توانستند از کلماتی استفاده کنند که منجر به تنش نشود.

فرمانده سپاه حفاظت هواپیمایی به آموزش زبان و روانشناسی اشاره کرد و گفت: امروز همکاری با شرکت های هواپیمایی کافی نیست و این کف خواسته ما است. باید کمک کنیم تا با همکاری در سطح شرکت فرودگاه های کشور، نشان دهیم نظام جمهوری اسلامی در همه جا از جمله در صنعت هوایی کشور کارآمد است.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس