کد خبر 454589
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: در سه سطح پیشنهاداتی را بر اساس قیمت‌های متفاوت نفت در ۶ ماهه دوم امسال برای بودجه دولت پیشنهاد کرده‌ایم.

به گزارش مشرق، غلامرضا تاج گردون دوشنبه شب در نشست خبری پنجاهمین جلسه شورای گفتگوی دولت و بخش خصوصی اظهار داشت: در سال گذشته به واسطه همین جلسات توانستیم قانون خروج از رکود را تصویب کنیم و امیدواریم خروجی این جلسات هرچه زودتر به اجرا برسد.

وی با اشاره به اینکه یکی از معضلات ما این است که بخش خصوصی توانمند نیست، افزود: اما امروز یک اتاق قوی و توانمند داریم که می‌توان از نظراتش در کارهای مختلف استفاده کرد.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس با بیان اینکه در زمان بررسی بودجه در کمیسیون تلفیق جلساتی با ستاد اقتصادی دولت برگزار شد، افزود: سناریوی تحریم، لغو تحریم و کاهش قمیت نفت را بررسی کردیم و بودجه‌ای در ظاهر دو سطح و در باطن در سه سطح به دولت تقدیم کردیم.

وی درباره جزئیات بیش‌تر طرح بودجه گفت: یک سطح هم بر مبنای نفت 45 دلاری ، یک سطح بر مبنای نفت 54 دلار، و سطح دیگر بر مبنای نفت 72 دلار و حتی بالاتر از آن دیده شده است.

رئیس کمیسیون برنامه و بودجه مجلس به این نکته اشاره کرد که اکنون دولت بودجه خود را بر مبنای 45 تا 54 دلار در دست اجرا دارد، اما به‌دلیل تحریم انتقال منابع به داخل با سختی مواجه است که در 6 ماهه دوم فضا بهتر خواهد شد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس