کد خبر 454487
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۱۴

آبی اناری‌ها در تاریخ‌شان در بازگرداندن شکست‌های سنگین‌شان موفق نبوده‌اند.

به گزارش مشرق، مارکا نوشت: تعداد بازی‌هایی که لوئیس انریکه می‌تواند برای بازگرداندن نتیجه دیدار بارسلونا و اتلتیک بیلبائو از آن‌ها الهام بگیرد، تنها یک بازی است.

آبی اناری‌ها تنها یک بار از شکست چهار بر صفر در دیدار رفت مقابل حریف‌شان توانستند به بازی برگشته و در مجموع دو دیدار به برتری برسند. درست 16 آوریل 1986 بود که بارسلونا با چالشی مشابه آنچه اکنون مقابل بیلبائو پیش رو دارد، مواجه شده بود.

بارسا در دیدار رفت خود مقابل گوتنبرگ سوئد با حساب 3 بر صفر شکست خورده بود. تری ونبلز در آن دیدار پیچی آلونسو، مهاجم میانی تیمش که پیش از آن هیچ نقش مهمی در این تیم نداشت را به میدان فرستاد. آلونسو پیشتر در هیچ رقابت اروپایی برای تیم‌هایش گلزنی نکرد اما در آن دیدار همه چیز برای او به یک باره عوض شد. در حالی که 75 دقیقه از زمان بازی می‌گذشت، آلونسو سه بار دروازه حریف را باز کرده بود تا در مجموع دو دیدار، دو تیم مساوی کنند و بازی به وقت‌های اضافه و پنالتی برسد.

از آن دیدار زمانی طولانی گذشته است. کاری که بارسلونا در سوپرکاپ اسپانیا باید آن را انجام دهد این است که یک بار دیگر نتیجه را به طور کامل بازگرداند. تنها دیداری که بارسلونا در بازی رفت آن با حساب 4 بر صفر از حریفش شکست خورده بود به سه فصل پیش در لیگ قهرمانان اروپا مقابل بایرن مونیخ برمی‌گردد. بایرن در دیدار برگشت نوکمپ موفق شد با نتیجه 3 بر صفر بار دیگر بارسلونا را شکست دهد تا کاتالان‌ها هرگز نتوانند در تاریخ خود شکست سنگینی را جبران کرده باشند.
منبع: ایسنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس