کد خبر 454185
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۴۱

ستاره آرژانتینی تیم فوتبال بارسلونا به بازگشت‌های طوفانی خود و احیای تیم در بحرانی‌ترین شرایط ممکن شهرت دارد.

به گزارش مشرق، لیونل مسی ابرستاره فوتبال دنیا این روزها بار دیگر زیر ذره بین هواداران، کارشناسان و اهالی فوتبال قرار دارد. نامی آشنا برای روزهای سخت بارسلونا، زمانی که دیگر هیچ امیدی به احیای یک تیم نیست فقط یک مسی می‌تواند یک تنه و بدون کار گروهی این تیم را نجات دهد. شاید بیهوده نبود وقتی گواردیولا بر سر بازیکنان بایرن مونیخ فریاد کشید و گفت: همه باید به دستورات من عمل کنند، در این خصوص فقط مسی یک استثنا است!

لیونل مسی، این روزها اما بیش از پیش تحت فشار است، ستاره‌ای که از شکست 4 بر صفر تیمش در دیدار رفت سوپرجام اسپانیا بسیار اندوهگین شده و خوب می‌داند که هواداران بارسلونا از او انتظار یک معجزه دیگر دارند، معجزه‌ای در حد یک پیروزی 5 بر صفر در نیوکمپ که تنها به اعجاز بازیکنی به نام مسی به وقوع خواهد پیوست.

هواداران دو آتشه بارسلونا بازی سخت سال 2010 را هرگز فراموش نخواهند کرد، زمانی که در همین رقابت و درست در همین شرایط، بارسلونا برابر سویا متحمل شکست 3 بر یک شد اما در بازی برگشت با 4 گل سویا را نابود کرد و زننده 3 گل از 4 گل آن بازی بزرگ کسی نبود جز: مسی.

بارسلونا در سال 2013 نیز برابر میلان تن به شکست 2 بر صفر داد اما قرار نبود این تیم بزرگ در لیگ قهرمانان اروپا به این راحتی میدان را خالی کند، بازی برگشت فرا رسیدن و مسی دو گل از 4 گل بارسلونا را به نام خود ثبت کرد.

اکنون همه چشم ها به لیونل خیره شده است. روزنامه‌های مادریدی برای شکست دوباره بارسلونا برابر اتلتیک بیلبائو لحظه شماری می‌کنند و به نظر می‌رسد سلطان بازگشت، کار خودش را خوب بلد است.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس