کد خبر 453703
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۸

انتشارات دلیل ما برای دهه کرامت 5 کتاب ویژه به مخاطبان معرفی کرده است.

کتاب هایی برای دهه کرامتبه گزارش مشرق، با توجه به بزرگداشت اول تا یازدهم ذی القعده «ایام ولادت امام رضا (علیه السلام) و حضرت معصومه»، انتشارات دلیل ما بسته مطالعاتی دهه کرامت را با 5 کتاب ویژه به مخاطبان عرضه کرده است:

1.  «علی بن موسی (علیه السلام)، امام رضا» تالیف دکتر مرضیه محمدی در 840 صفحه وزیری، که زندگی نامه کامل هشتمین امام معصوم و تبیین زوایای مختلفی از حیات پر برکت ایشان است.

2.  «امام رضا (علیه السلام) به روایت اهل سنت» به قلم آقای محمد محسن طبسی در 372 وزیری، که به امام شناسی حضرت ثامن الائمه (علیه السلام) در منابع عامه پرداخته است.

3.  «گزارش لحظه به لحظه از سفر امام رضا (علیه السلام) به ایران» نگاشته محمد رضا انصاری در 64 صفحه رقعی، که ماجرای کامل و مستند سفر حضرت رضا (علیه السلام) از مدینه تا ایران را بیان کرده است.

4.  «حضرت معصومه (علیها السلام)» نوشته فرید مسعودی در 96 صفحه رقعی، که زندگانی و فضایل بانو را به رشته تحریر درآورده است.

5.  «حدیث سلسله الذهب از دیدگاه اهل سنت» از محمد محسن طبسی در 184 رقعی، که پژوهشی مستند از کتاب های اهل سنت درباره حدیث مشهور سلسله الذهب است.

 کتاب هایی برای دهه کرامت

انتشارات دلیل ما برای دسترسی آسان علاقمندان به بسته مطالعاتی دهه کرامت، ارسال رایگان پستی را در نظر گرفته است؛ و برای تهیه این بسته مطالعاتی می توانید با شماره تلفن 02537744988 تماس حاصل بگیرید.

دلیل ما آماده هر گونه همکاری با ارگان ها، مدارس، ادارات و هیئات در نشر و پخش کتاب، برگزاری مسابقات کتابخوانی با ارائه تخفیفات ویژه است. از امتیازات همکاری با این انتشارات می توان به چاپ آرم موسسات در جلد کتاب، طرح جلد اختصاصی موسسات در تیراژهای بالا و اطلاع رسانی گسترده در شبکه های اجتماعی اشاره کرد.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس