کد خبر 452324
تاریخ انتشار: ۲۱ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۵۴

تیم رسانه‌ای بی‌.بی‌.سی انگلیسی صبح امروز وارد تهران شد.

 به گزارش مشرق، محمدمنصور کوشش مدیرکل مطبوعات خارجی وزارت ارشاد، اظهار کرد: تیم رسانه‌ای بی‌بی‌سی انگلیسی برای تهیه گزارش یک‌ هفته‌ای خود صبح امروز وارد کشور شدند.

کیم ریمون‌گاتاز خبرنگار هلندی، نیکی رابرت میلارد فیلمبردار استرالیایی و دیزی آنا الیزابت مور به عنوان تهیه‌کننده در این تیم رسانه‌ای حضور دارند و طبق معرفی‌نامه وزارت ارشاد قرار است میثم جبلی به عنوان مترجم این تیم رسانه‌ای را همراهی کند.

در معرفی‌نامه صادره وزارت ارشاد، این گروه خبری با هدف فعالیت خبری به منظور تهیه فیلم و گزارش از سطح شهر تهران و مصاحبه با مسئولان از تاریخ 21 مرداد تا 28 مرداد اجازه فعالیت در کشورمان را دارند.

هفته گذشته محمدحسین نوش‌آبادی، سخنگوی وزارت ارشاد دولت یازدهم در مورد صدور مجوز برای این گروه خبری ضمن تایید این خبر گفته بود: مجوز فعالیت بی‌بی‌سی برای تهیه گزارش صادر شده و صدور این مجوز با هماهنگی نیروهای انتظامی و مراکز اطلاعاتی و امنیتی انجام شده است.

سخنگوی وزارت ارشاد همچنین گفته بود: یک گروه از خبرنگاران هلندی‌الاصل که برای BBC World کار می‌کنند هم قرار است به‌زودی برای تهیه اخبار و گزارش وارد ایران شوند.

نوش‌آبادی تأکید کرده بود که وزارت ارشاد بی‌بی‌سی فارسی را به‌عنوان یک رسانه به رسمیت نمی‌شناسد.
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 4
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۶:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    یا حسین (ع) ٬ روباها آمدن به ایران
  • 1234 ۱۶:۳۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    یاد کودتای 28 مرداد و فتنه 88
  • جواد ۱۶:۳۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    قرار است در شمال شهر تهران گزارش تهیه کند که مردم چه قدر خوشحال اند از توافق. جنوب شهری ها ی تهران و شهرستانی ها که همه افراطی و بی شناسنامه اند.
  • کاپیتان ۲۲:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۲۱
    0 0
    مشرق تیمت و بردار و برو لندن ما از اینجا پشتتیم جدی میگم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس