کد خبر 450743
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۲۲

مجتهد افشاگر پشت پرده خاندان آل سعود از وخامت وضعیت جسمی ملک سلمان پادشاه عربستان سعودی و اداره بسیاری از امور توسط ولیعهد این کشور خبرداد.

به گزارش مشرق، "مجتهد" که از سوی برخی منابع به عنوان یکی از شاهزادگان سعودی و نزدیک به دربارمعرفی می شود، امروز شنبه در صفحه توییتر خود نوشت : پادشاه به دلیل مشکل جسمی نمی تواند پاسخگوی تماس های سران کشورها باشد، لذا آنها را به ولیعهد ارجاع می دهد.

این فعال عربستانی نوشت : برنامه روزمره پادشاه در "طنجه" عمدتا ورق بازی (بیش از 10 ساعت) است و هیچگونه برنامه سیاسی ندارد.

ملک سلمان به اپراتوری تلفن های قصر خود در طنجه فرمان داده تماس های سران کشورها را به ولیعهد متصل کنند چون به علت وضعیت عقلی اش نمی تواند درباره رویدادها تصمیم بگیرد.

وی افزود: پادشاه مغرب تعجب نمود وقتی با ملک سلمان آنهم درکشورش تماس گرفت تا انفجار شهر"ابها" را به وی تسلیت بگوید اما سلمان تماس را به "محمد بن نایف" حواله کرد.

این فعال عربستانی همچنین نوشت که در چنین وضعیتی اطرافیان پادشاه رکورد فساد اخلاقی را شکسته و دربار هزینه فساد آنان را تامین و دولت مصونیت کامل قانونی را برای آنان فراهم ساخته است.

منبع: العالم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 5
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 2
  • ۲۱:۳۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    مشرق جان شما هم با مجتهد آقا !!! واخبار عتیقه اش خودتان رو سرگرم کنید .
  • ۲۱:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    ان شالله بزودی دوران حکومت این خانواده منحوس بسرخواهد امد و عبدالله اردنی هم کنار دست اینها به گورستان یهودی ها خواهد رفت .
  • سلام ۲۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    متن توئیت "مجتهد" هیچ اشاره ای به ورق بازی نکرده است. خبر شما غیراخلاقی است. اساسا وقتی کسی وضع عقلی خوبی ندارد، چگونه قادر به ورق بازی است!
  • رضا ۲۳:۴۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۷
    0 0
    نفسای ننگین آخرشونو می کشن.
  • پارسا ۰۶:۱۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۸
    0 0
    بایدم حالش بد باشه با این همه جنایت هایی که در یمن مرتکب میشه معلوم عقل درس حسابی ندارد. اگه عقل داشت به یمن حمله نمیکرد و خودشو تو باطلاق یمن گرفتار نمیکرد.بدبختانه ی مشاور عاقلم دور برش نیست .

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس