رئیس جمهور گفت: دولت به تنهایی قادر به اداره مطلوب بخش اقتصاد و تولید کشور نیست

به گزارش مشرق، حجت‌السلام والمسلمین حسن روحانی ظهر امروز در بازدید از شهرک صنعتی اسلام‌شهر اظهار کرد: صادرات غیرنفتی ما باید افزایش یابد و در این راه مردم باید به صحنه بیایند، چرا که دولت به تنهایی قادر به اداره مطلوب بخش اقتصاد و تولید کشور نیست.

وی بیان کرد: بانک‌ها به بخش تولید تسهیلات اعطا کنند، چراکه وقتی هر دوی آنها با یکدیگر به صحنه بیایند، کارها بهتر به پیش می‌روند.

رئیس جمهور با اشاره به لزوم تعامل بخش بانکی و صنعت کشور اظهار کرد: تسهیلات لازم در راستای رونق گرفتن تولید برای پیشرفت و توسعه کشور باید توسط بانک‌ها تامین شود.

وی تصریح کرد: روابط ما با دنیا باید روابط سالم و تعاملی باشد، بعضی‌ها فکر می‌کنند مشکل ما با دنیا، مشکل هسته‌ای بود و حالا که هسته‌ای حل شد، همه چیز تمام شده است. ما باید با دنیا تعامل کنیم همان طور که در هسته‌ای تعامل کردیم باید در سایر موارد نیز با دنیا تعامل کنیم.

 در پایان متذکر شد: از طریق تعامل است که می‌توانیم فضای منطقه را برای فضای جهانی آماده کنیم، امیدواریم بتوانیم به اهداف بزرگ ملت و مقام معظم رهبری در سیاست‌های اقتصادی و مقاومتی که به آنها تأکید کرده‌اند، دست پیدا کنیم.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس