رئیس جمهور با بیان اینکه ملت ایران در برابر هیچ قدرتی نهراسید، گفت: بعد از توافق ایران با گروه 1+5 لرزه بر تن رژیم صهیونیستی افتاد.

توافق ایران و 1+5 لرزه بر تن اسرائیل انداخت / ملت ایران در برابر هیچ قدرتی نهراسیدبه گزارش مشرق، حجت‌الاسلام والمسلمین حسن روحانی صبح امروز در بیست و یکمین سفر استانی کاروان تدبیر و امید و دومین سفر استانی به شهرستان‌های استان تهران به غرب استان تهران سفر کرد.

وی در جمع مردم شهرستان‌‌های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان در ورزشگاه خلیج فارس اسلامشهر اظهار کرد: سلام و درود بر مردم خون‌گرم، دلاور و میمان‌نواز اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم، برای من و هیئت دولت روز پر افتخاری است که میهمان مردان و زنان سخت‌کوش منطقه غرب استان تهران باشیم.

رئیس جمهور بیان کرد: قبل از آنکه در مورد طرح‌های عمرانی دوات تدبیر و امید در شهرستان‌های اسلامشهر، بهارستان و رباط کریم صحبت کنم، می‌خواهم به شما و همه ملت بزرگ ایران به خاطر ایستادگی، دلاوری و مقاومت در طول سال‌های گذشته برای احقاق حق و خودتان و همچنین برای آمادگی‌تان برای توسعه ایران در کل کشور تبریک و تهنیت عرض کنم.

وی تصریح کرد: ملت بزرگ در طول ما‌های گذشته در بخشی از قدرت و توان خود را به رخ جهانیان کشاند.

روحانی خاطرنشان کرد: این ملت در روزگاری از لحاظ سیاسی و اجتماعی در برابر تمام قدرت‌های جهان انقلاب و عظیم و بزرگی را به ثمر نشاند و استقلال را برای این کشور و آزادی و عزت را برای این مرز و بوم به ارمغان آورد.

وی گفت: ملت ایران در برابر هیچ قدرتی نهراسید و توانست پرچم جمهوری اسلامی را به راه‌وری امام خمینی (ره) در این سرزمین ایمان و استقامت به اهتزاز درآورد.

رئیس جمهور اظهار کرد: در دوران دیگر این ملت با ایستادگی در برابر تمام قدرت‌های بزرگ جهان به یک معنا و سلاح‌ و تجهیزات آنها با نیروی ایمان، وحدت و ایثار با کمک بسیج، ارتش و سپاه ایستاد.

وی بیان کرد: ملت ایران قدرت نظامی و توانایی خود را به رخ جهانیان کشاند و پیروز شد و امروز این ملت بزرگ قدرت بزرگ سیاسی دیپلماسی خود را به جهانیان نشان داد.

روحانی تصریح کرد: شما می‌بینید در دهه‌های گذشته سه مرتبه لرزه بر تن اسرائیل متجاوز افتاد، یک بار 22 بهمن ماه، زمانی که انقلاب ما پیروز شد و کلمه «لا‌اله‌الا‌الله» بر تمام کلمه‌های کفر جهانی پیروز شد.

وی ادامه داد: بار دیگر زمانی بود که ملت بزرگ و قدرتمند ایران در متجاوزان در هشت سال دفاع مقدس به موفقیت و پیروزی دست یافت، آن روزی که خرمشهر آزاد شد و فتح‌المبین به ثمر نشست و فاو فتح شد، همه آن روزها و ایامی که ایرانیان به دفاع از خود می‌پرداختند لزره بر تن صهیونیست‌ها افتاد.

رئیس جمهور خاطرنشان کرد: امروز روز سوم است بعد از توافق ایران با گروه 1+5 معروف به توافق وین شما می‌بینید آن رژیمی که از صبح تا شب فریاد می‌زند رژیم غاصب صهیونیستی است.

وی گفت: امروز تمام ملت‌های منطقه و ملت بزرگ ایران به جز رژیم غاصب صهیونیستی و جنگ‌طلبان آمریکایی از این توافق بزرگ خوشحال هستند.

روحانی در ادامه با بیان اینکه این روز، روز بزرگ ملت ایران است، ما به شهامت این ملت و حقوقدانان و دیپلمات‌های این سرزمین افتخار می‌کنیم، بیان کرد: دلاوران سیاسی شما در برابر قدرت‌های جهانی پشت میز مذاکره نشستند و بعد از 23 ماه مذاکرات سخت و نفس‌گیر با دست پر به سرزمین خود بازگشتند.

رئیس جمهور تصریح کرد: ورزشکاران ما با جام غرور و افتخار به ایران باز می‌گردند و دیپلمات‌های ما با برجام به کشور بازگشتند.

وی با بیان اینکه من باید به عنوان خادم مردم از شما ملت بزرگ تشکر و قدردانی کنم، چراکه افتخار و غرور از آن شماست، گفت: ملت بزرگ و سربلند ایران پیروز واقعی این توافقات است، افتخار پیروزی از آن رهبر معظم انقلاب و ملت است.

روحانی در بخش دیگری از سخنانش اظهار کرد: دولت خادمی کوچک در مسیر اراده مردم است، اگر دولت راهی را انتخاب کرده است که به آرامش در جامعه و به کاهش آلام مردم در امر بهداشت و درمان منتهی شده و مردم از مسیر رکود به مسیر رونق اقتصاد حرکت می‌کنند و اگر دولت ما در برابر قدرت‌های بزرگ جهانی به پیروزی رسیده است همه به خاطر تدبیر و امید شما مردم است.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 10
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 14
  • مهدی ۱۲:۲۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    لرزه معنی فارسی یعنی رعب ووحشت.درزبان 5به علاوه یک بایدبررسی بشه که لرزه یعنی چه
  • ناشناس ۱۳:۳۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    انکار هلوکاست توسط دکتر احمدی نژاد دلاور لرزه بزرگتری برتن اسرائیل و اربابش امریکا جنایتکار انداخت و آنها رو ناک اوت کرد .
  • شفق ۱۶:۱۲ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    به گفته 5+1 این توافق امنیت اسرائیل رو تضمین میکنه.
  • حسن ۱۸:۲۱ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    بعله. داریم میبینیم شهروندان اسراییل دارن میلیونی خودشونو به اب میزنن وفرار میکنن.
  • ناشناس ۱۸:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    مشرق برادر عزیز ببخشید دچار توهم شده اید کمی حوصله کنید خواهید دید تاریخ در باره شما چگونه قضاوت خواهد کرد که دارید با خون شهدا چه کا ر می کنید؟
  • عباس ۱۸:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    چرا اطلاعات و آمار نادرست به مردم ارائه می شود مثل قبل از توافقنامه که رفع همه مشکلات حتی آب خوردن و ازدواج را به توافقنامه و رفع تحریم ها منوط می کردند و حالا می گویند بعد از رفع تحریم اماهیچ اتفاقی نمی افتد اگر پس از مدتی معلوم شد اسرائیل از این توافق راضی است چه می گویند اگر چه هم اکنون با رصد اخبار می توان فهمید تظر اسراییل چیست چرا می خواهند در جامعه دو دستگی ایجاد کنند و بگویند هرمنتقد توافقنامه اسراییلی است و دهان همه را ببندند به نظرم بعضی مسئولین دولتی و بعضی به ظاهر اساتید علوم سیاسی اصلا متن توافقنامه را نخوانده اند
  • parsa ۱۹:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    فعلا که گرانی لرزه به تن ملت انداخته چرا باید قدرت خرید انقدر پایین باشد.بدتر اینکه گفته میشود مردم منتظر بهبود اوضاع نباشند در صورتی که قبلا تمام وضعیت موجود را گردن تحریمها مینداختند.ایا مردم باید حرفا رو باور کنند.؟لطفا عمل کنید حرف بسه چون تو کشور ما شده
  • لرزه از ۲۰:۰۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    غبار معرکه ی روز سوم نخوابیده دشمن برای راستی آزماییمان بالای سرمان رسیده و دست بر ماشه ایستاده
  • ناصر ۲۳:۳۳ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۵
    0 0
    حتما بشکن و بکوب نماینده ی امریکا پس از تصویب قطعنامه ی 2231،به خاطر به لرزه افتادن رزیم صهیونیستی بوده!جل الخالق!دیگه چی بگو ببینیم!مومن یه ذره عقل هم برای ما قائل بشی ثواب داره ها!
  • ۰۱:۲۶ - ۱۳۹۴/۰۵/۱۶
    0 0
    ما دو تا دوست لنگه ي مشرق.... داشته باشيم احتياج به دشمن نداريم. با گراهايي كه توي حرف هاش به دشمن میده به اونا فهموند كه پاتون رو محكم رو خرخره ي ....... كننده بذارين و اينقدر فشار بدين تا همه چي رو به ثمن بخس واگذار كنن. جدأ كه دست مريزاد جناب مشرق.......

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس