حسین شریعتمداری با اشاره به تقابل رسانه‌ای غرب و ایران اسلامی گفت: دشمن با ابزار رسانه‌ای فراوان خود و با تقلب و هیاهو برای انحراف افکار عمومی از پیام اسلام راستین و انقلاب اسلامی به تقلا افتاده است.

اظهارات شریعتمداری درباره تقابل رسانه‌ای غرب و ایران اسلامیبه گزارش مشرق، در این مراسم  که درسالن اجتماعات موسسه کیهان برگزار شد به طور رسمی فعالیت پایگاه بسیج کیهان که پیش از این در قالب سازمان بسیج ادارات در حال انجام بود به عنوان زیر مجموعه سازمان  بسیج رسانه کشور آغاز شد.

در این مراسم  رئیس سازمان بسیج رسانه کشور در سخنانی  ضمن ابراز خوشحالی از تشکیل این جلسه و حضور در جمع بسیجیان و روزنامه نگاران انقلابی کیهان گفت: نویسندگی وخبرنگاری یک فن است که به صورت آکادمیک آموزش داده می شود اما این صورت قضیه است و بحثی که متأسفانه  نادیده گرفته می شود بحث تفکر وهویتی است که پشت آن است.

مسعود بصیری با بیان این که در رسانه فرد مستقل به معنی  بی توجه به مبانی ارزشی معنی ندارد، افزود: ما در کار رسانه ای خود وابسته به تفکر ولایت وارزش ها هستیم وبه این وابستگی ومستقل نبودن افتخار می کنیم.
بصیری با تأکید بر لزوم هم افزایی و همکاری نزدیک تر همکاران  متعهد رسانه‌ای اظهار داشت: موسسه کیهان دارای ظرفیت های زیادی است وباید با کمک بزرگان عرصه رسانه نسل های جدید روزنامه نگاران جوان وانقلابی با هدف پشتوانه سازی تربیت شوند.

در ادامه این مراسم نماینده ولی فقیه وسرپرست موسسه کیهان در سخنانی جنگ امروز را بر خلاف گذشته که جنگ ابزار بود جنگ افکار نامید وگفت: امروز در فرمول قدرت ماشین جنگی  صدرنشین نیست و هر کس با هر هدف و انگیزه‌ای که در پی قدرت است به این نکته توجه دارد که کانون اصلی قدرت افکار مردم است وکسانی که افکار عمومی را مدیریت می‌کنند می‌توانند رفتار عمومی را نیز مدیریت کنند.

حسین شریعتمداری با اشاره به نقش پیام در تقابل رسانه‌ای غرب و ایران اسلامی اظهار داشت: نکته مهم این است که ما پیام داریم اما دشمن پیام ندارد وبه همین دلیل دست به تقلب می‌زند و با ابزار رسانه ای فراوان سعی در ایجاد هیاهو  می‌کند تا پیام اسلام راستین و انقلاب اسلامی به گوش  مردم جهان نرسد، همان‌طورکه در صدر اسلام و یا ماجرای کربلا مشرکان با سوت وکف مانع رسیدن  صدای  حق می شدند.

وی با اشاره به تأسیس طالبان  از سوی آمریکا ومعرفی آن به عنوان اسلام واقعی توسط رسانه‌های جهان  گفت: امروز هم گروه داعش همان نقش را دارد، تصور این گروه به عنوان حکومت مضحک است  و آنها به دنبال حکومت نیستند چون که اگر گروهی به دنبال حکومت باشد خود را با مردم مهربان ودلسوز نشان می‌دهد نه این که جنایات فراوانی انجام داده و فیلم وعکس آن را منتشرکند، آنها به دنبال ارائه چهره مخدوش از اسلام هستند.

مدیر مسئول روزنامه کیهان افزود: هر رسانه‌ای در حوزه کاری خود وظیفه دارد تا فرهنگ اسلام ناب را به جهان بشناساند زیرا خیلی ها چهره واقعی اسلام را نمی شناسند و دشمن هم نمی‌خواهد هیچ پیامی از اسلام واقعی به دنیا مخابره شود وروی این نکته بسیار حساس است.

به گفته شریعتمداری، اگر انقلاب اسلامی وکانون حکومتی اسلام شکل نمی‌گرفت ومبانی اسلام به صورت تئوری و نسخه شفا بخشی که پیچیده نشده است باقی می‌ماند  دشمن کاری با ما نداشت.

منبع: بسیج رسانه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس