کد خبر 449763
تاریخ انتشار: ۱۵ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۱۲

اعمال محدودیت‌های ترافیکی، حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای و حضور پررنگ مردم از حاشیه های مراسم استقبال از رییس جمهور در سفر به شهرستان‌های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان است.

به گزارش مشرق، صبح پنجشنبه حجت الاسلام حسن روحانی در جریان سفر به شهرستان های جنوبغرب استان تهران و دیدار با مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان وارد اسلامشهر شد و مورد استقبال مردم قرار گرفت.

اگر چه برنامه استقبال از رییس جمهور ساعت ۸ صبح اعلام شده بود اما تعدادی از مردم از ساعات اولیه صبح، خود را به مسیرهای منتهی به میدان نماز اسلامشهر رسانده بودند تا در مراسم استقبال از رییس جمهور و اعضای دولت حاضر شوند.

اعمال محدودیت های ترافیکی و حمایت از تیم مذاکره کننده هسته ای از حاشیه های مراسم استقبال از رییس جمهور در سفر به شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان بود.

*در مسیر استقبال از رییس جمهور از بلوار بسیج تا میدان نماز، مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان حضور یافته و برای استقبال از رییس جمهور لحظه شماری می کردند.

*پلیس راهنمایی و رانندگی غرب استان تهران به منظور تسهیل در رفت و آمد مردم محدودیت های ترافیکی را از ساعات اولیه صبح تا پایان مراسم اعمال کرد.

بر این اساس عبور کامیون و تریلر از ساعت شش صبح از جاده احمد آباد مستوفی به اسلامشهر و جاده قدیم ساوه، بلوار آیت الله سعیدی و محور شورآباد به طرف اسلامشهر و واوان و عبور وسائل نقلیه از میدان ولایت تا میدان نماز و بلوار آیت الله سعیدی تا پایان برگزاری مراسم ممنوع شده است.

*درحالی که استانداری تهران و دولت برای تسهیل در ایجاد ارتباط مردم با مسئولان، سامانه سامد را راه اندازی کرده اند اما تعدادی از مردم به شیوه سنتی مشکلات و انتظارات خود را در کاغذ نوشته تا به محض ورود رییس جمهور، آن را به مسئولان تحویل دهند.

*برخی از مردم شهرستان های رباط کریم و بهارستان همچنان خواستار حضور رییس جمهور و اعضای هیئت دولت در منطقه خود هستند در حالی که برنامه سخنرانی در شهرستان اسلامشهر پیش بینی شده است.

*از ساعات اولیه صبح مکان هایی برای انتقال مردم شهرستان های بهارستان و رباط کریم به اسلامشهر در نظر گرفته و در شهرستان رباط کریم بلوار مصلا، مسجد النبی داوودیه، روبروی پارک معلم، نبش خیابان حیدر زاده و شهرک آبشناسان و در شهر پرند، شهرک آفتاب مسجد ثامن‌الائمه (ع)، مسجد جامع امام علی (ع)، فاز چهار مسجد حضرت زینب (س) و مسجد امام حسن مجتبی (ع) به عنوان محل تجمع مردم برای حضور در اسلامشهر اعلام شده است.

*تعدادی از مردم حاضر در محل استقبال از رییس جمهور دست نوشته هایی با موضوع  تشکر از تیم مذاکره کننده هسته ای در دست گرفته بودند و تعدادی نیز شعارهایی بر حفظ دستاوردهای هسته ای و دفاع از اقتدار و عرت ملی را سر می دادند.

*در حالی که درهای ورودی به مجموعه ورزشی خلیج فارس باز شده است و تعدادی از مردم شهرستان های اسلامشهر، رباط کریم و بهارستان در این مجموعه حضور دارند اما تعداد زیادی از مردم ترجیح دادند در بیرون از مجموعه در مراسم استقبال از رییس جمهور شرکت کنند.

گفتنی است این سفر دومین مرحله سفر رییس جمهور به شهرستان های استان تهران محسوب می شود به طوری که در دور نخست، اعضای دولت یازدهم در شهرستان های شهریار، ملارد و شهرقدس حاضر شده و به مشکلات این سه شهرستان رسیدگی کردند.

منبع: مهر

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس