لوئیز فان خال –مربی 64 ساله شیاطین سرخ- در جمع خبرنگاران اعلام کرده که به دلیل حساسیت‌های همسرش قطع یقین تا سال 2017 یعنی زمان پایان قراردادش، منچستر یوناتید را ترک خواهد کرد.

همیشه پای یک زن در میان استگروه ورزشی مشرق - خبرگزاری بی بی سی در مطلب ساعات پیشین خود به قلم سیمون استون، از اعلام جدایی فان خال از تیم منچستر یونایتد به خاطر همسرش خبر داد.

لوئیز فان خال مربی 64 ساله شیاطین سرخ- در جمع خبرنگاران اعلام کرده که به دلیل حساسیت‌های همسرش قطع یقین تا سال 2017 یعنی زمان پایان قراردادش، منچستر یوناتید را ترک خواهد کرد.

این مربی هلندی اظهار داشت: "من به همسرم قول داده‌ام که این کار را انجام بدهم. قرار بود در 55 سالگی با دنیای مربیگری خداحافظی کنم اما الان 64 ساله‌ام. من هر آنچه که از فوتبال و افتخاراتش می‌خواستم بدست آوردم اما اکنون زمان لذت بردن از زندگی با همسرم است. مگر ما چقدر دیگر وقت برای زندگی در کنار هم داریم. تروس (همسرم) از دست من خیلی عصبانی است. تنها آروزی باقی مانده من مربیگری در لیگ برتر بود که آن را هم به دست آوردم.

وقتی یک خبرنگار از او پرسید که آیا پس از جدایی از منچستر یونایتد به لیگ ثروتمند قطر خواهی رفت، پاسخ داد نمی‌دانم. همه چیز به همسرم بستگی دارد. اگر اجازه بدهد، در کنار لذت زندگی مشترک از کارم هم لذت خواهم برد.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس