کد خبر 445173
تاریخ انتشار: ۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۳۸

محمدجواد معنوی‌نژاد بعد از شکستن بینی‌‌اش در تمرین بالاجبار اردو را ترک کرد.

به گزارش مشرق، ملي‌پوش دوپسته واليبال در تمرين قبل از بازي با لهستان در ليگ جهاني با برخورد با مهدي مهدوي بيني‌‌اش شكست، به همين خاطر او زودتر از بقيه به مرخصي رفت.

معنوي‌نژاد اما حالا خوب است و همپاي بقيه تمرين مي‌كند. خودش مي‌گويد: «خدا را شكر بعد از استراحت دوهفته‌اي حالا بهترم و دوباره به تمرينات برگشتم.»

او مصدوميتش را به پاي بدشانسي نمي‌گذارد: «من شكستن بيني‌ام را بدشانسي نمي‌دانم بلكه حتماً حكمتي داشته است. البته خيلي دوست داشتم در بازي‌هاي تهران به زمين مي‌رفتم اما شرايطم جور نبود.»

او كه به خاطر نگران نشدن مادرش خواست خبر مصدوميتش سكرت بماند، مي‌گويد: «وقتي مصدوم شدم، براي بازي لهستان به اصفهان برگشتم. درست است كه مادر وقتي مرا ديد، كمي ناراحت شد اما اگر بعد از مصدوميتم خبر را مي‌شنيد، خيلي خيلي نگران مي‌شد و من دلم نمي‌خواست وقتي در تهران هستم، خبر مصدوميتم به گوش‌شان برسد و ناراحت شوند. ديگر وقتي به اصفهان رسيدم و خودشان مرا ديدند، خيلي مهم نبود.»

او به خاطر برگشت به خانه بازي با لهستان را از تلويزيون تماشا كرد: «من كه ديگر نمي‌توانستم بازي كنم به اصفهان رفتم و دو بازي با لهستان را از تلويزيون ديدم اما براي بازي با روسيه به تهران برگشتم.»

ملي‌پوش اصفهاني واليبال درباره اردوي جديد مي‌گويد: «خدا را شكر بچه‌ها خوب ريكاوري كردند. فعلاً كه تمرينات‌مان سبك‌تر است تا بدن‌هاي‌مان برگردد و كم‌كم آماده تمرينات جدي‌تر شويم. البته فشار تمرينات كم نيست اما جوري هم نيست كه اذيت شويم.»

كاپيتان سابق تيم جوانان، بازي در تيم‌ملي را با ليگ جهاني شروع كرد: «بار اولي در كه ليگ جهاني به زمين رفتم خيلي سخت بود اما با كمك خدا، مربيان و بچه‌هاي باتجربه تيم به شرايط عادت كردم. به ‌هر‌ حال اين اولين باري بود كه بازي در تيم‌ملي را تجربه مي‌كردم. از طرفي جو دو تيم جوانان و تيم‌ملي با هم خيلي فرق مي‌كند اما با كمك خدا و بچه‌ها از پس آن برآمدم.»

او خودش هم فكر نمي‌كرد بازي در تيم‌ملي را با ليگ جهاني استارت بزند: «فكرش را مي‌كردم بازي در تيم‌ملي سخت باشد اما اصلاً يك لحظه هم فكر نمي‌كردم با بازي‌هاي سخت ليگ جهاني كارم را شروع كنم. به‌ هر‌ حال ليگ جهاني حتي وقتي بيرون زمين هستي هم خيلي خوب است. اصلاً تجربه متفاوتي از بقيه بازي‌هاست.»

معنوي‌نژاد ترجيح مي‌دهد پيش‌بيني از ورلدكاپ نكند: «تيم ما كار سختي در ورلدكاپ دارد چرا كه مسابقات 15 روزه است و ما 11 بازي داريم، پس به مراتب كار سخت‌تر از ليگ جهاني است. از حالا سخت است پيش‌بيني نتيجه اما تلاش‌مان را مي‌كنيم.»
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • هوار دار ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    به امید پیروزی ان شاا... خدا کمکتان کند
  • هوار دار ۲۲:۲۹ - ۱۳۹۴/۰۵/۰۴
    0 0
    به امید پیروزی ان شاا... خدا کمکتان کند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس