مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی شهید سید "علیرضا جوزی" پنج شنبه 1 مرداد 94 ساعت 19بر سر تربت پاک شهید واقع در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر برگزار می‌شود.

به گزارش گروه جهاد و مقاومت مشرق، مراسم بزرگداشت بیست و هفتمین سالگرد شهادت نوجوان بسیجی شهید سید "علیرضا جوزی" پنج شنبه 1 مرداد 94 از ساعت 19 الی 20/30 بر سر تربت پاک شهید واقع در گلزار شهدای امامزاده علی اکبر(ع) چیذر (شماره مزار 159) در شمیران برگزار می‌شود.

قابل ذکر است این شهید بزرگوار که دومین شهید خانواده است از یازده سالگی به رزمندگان دفاع مقدس پیوست و در سن چهارده سالگی در سه راه کوشک به شهادت رسید و یکی از شهدای بزرگوار خمسه کوثر (یادمان شهدای سادات) است.

وی در وصیت نامه مکتوب خود ذکر کرده است: حال که این وصیت نامه را می‌نویسم چند روزی دیگر به شروع عمرم نرسیده و مرگ من (در راه اسلام) تازه شروع زندگی من است و این لحظات چقدر برایم شیرین است...

لازم به ذکر است خانواده شهید مراسم بزرگداشت او را بصورت جشن ولادت برگزار می‌کند. از این خانواده دو برادر جانباز به یادگار مانده است. همچنین در طول دفاع مقدس همواره 6 تن از اعضای خانواده در دفاع مقدس حضور داشتند.



در این مراسم 200 عکس از مجموعه تصاویر و آثار شهدای منطقه شمیران به نمایش گذاشته خواهد شد.

منبع: دفاع پرس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس