کد خبر 443584
تاریخ انتشار: ۳۱ تیر ۱۳۹۴ - ۰۰:۳۸

نامزد آتی ریاست جمهوری آمریکا گفت: در حمله احتمالی هسته‌ای ایران به آمریکا وضعیت بجایی می‌رسد که میلیون‌ها آمریکایی حتی قادر به تهیه مواد غذایی لازم نیز نخواهند بود.

به گزارش مشرق، سناتور جمهوریخواه ایالت تگزاس، «تد کروز» از نامزدهای انتخاباتی ریاست جمهوری آتی آمریکا، ،نسبت به نتیجه توافق اوباما با ایران هشدار داد.

بنوشته وبگاه «اگزمینر» تد کروز در سخنان هشداری خود گفت: « شاید رییس جمهور بعدی آمریکا در تاریخ 17 ژانویه با نصیحت بگوید که شما تنها 2 گزینه دارید. یکی تن دادن به سلاح هسته‌ای ایران و دیگر گزینه‌ای مستقیم  نظامی است.»

بر اساس این گزارش، تد کروز در ادامه افزود: «من فکر می‌کنم متاسفانه رییس جمهور آینده آمریکا بگوید که اوباما و جان کری نبرد بین ایران و آمریکا را بیمه کرده اند.»

سناتور کروز در ادامه با فاجعه آمیز نامیدن سناریوی یک ایران هسته‌ای گفت که در این ماجرا ایران با  کشتی مستقر در اقیانوس اطلس به سوی آمریکا بمب هسته‌ای پرتاب می‌کند.این بمب با انفجار در جو زمین در شرق آمریکا جریان‌های الکترو مغناطیسی تولید می‌کند که تاسیسات برق شهری و دیگر دستگاه‌های برقی را نابود می‌کند.

 کروز در خاتمه گفت: «در این ماجرا ده‌ها میلیون آمریکایی کشته می‌شوند در حالی‌که قادر به تهیه آب و غذا و مواد غذایی برای خود نیستند .این تهدیدی است که اوباما به عنوان رییس جمهور آمریکا ایجاد کرده و هرکسی که در آینده فرمانده کل قوا می‌شود باید با اتخاذ تدابیر لازم مانع از به خطر افتادن جان ملیون‌ها آمریکایی شود.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس