کد خبر 442503
تاریخ انتشار: ۲۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۲:۲۳

سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران از وقوع حریق در یک انبار 1500 متری مملو از کالا و لوازم خانگی خبر داد.

به گزارش مشرق، سید جلال ملکی در گفت‌وگو با ایسنا) در این‌باره گفت: وقوع حادثه حریق در یک انبار کالا در ساعت 5:12 صبح امروز به سامانه 125 اطلاع داده شد که به دنبال آن ستاد فرماندهی آتش‌نشانان شش ایستگاه را به همراه تانکر آب، خودروی حامل تجهیزات تنفسی، خودروی فوماتیک و ... به محل حادثه واقع در مسیر جنوب به شمال خیابان فدائیان اسلام، نرسیده به آزادگان اعزام کرد.
 
وی با اشاره به حضور آتش‌نشانان در محل حادثه خاطرنشان کرد:‌پس از حضور آتش‌نشانان در محل مشاهده شد که حریق در انباری مسقف به مساحت بیش از 1500 مترمربع رخ داده و شعله‌های آتش تمام این فضا را در برگرفته است.
 
سخنگوی سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تهران با بیان اینکه حدود 100 آتش‌نشان عملیات اطفای حریق را بر عهده داشتند، گفت: این انبار مملو از لوازم قابل اشتعال نظیر نخ، پارچه، چرخ خیاطی، لوازم یدکی خودرو و ... بود و همین امر و نیز چیدمان نامناسب کالاها، عملیات آتش‌نشانان را با دشواری ‌هایی روبرو کرده بود اما خوشبختانه پس از حدود دو ساعت عملیات نفس‌گیر آتش نشانان موفق به اطفای کامل حریق در این انبار شدند.
 
ملکی در خصوص تعداد مصدومان این حادثه نیز گفت: خوشبختانه علیرغم خسارات بسیار بالایی که از این حادثه بجا ماند، مورد مصدوم و فوتی نداشتیم.
 
وی از حضور تعدادی از آتش‌نشانان در محل حادثه خبر داد و گفت: گروهی از آتش‌نشانان به منظور ایمن سازی محل و نیز لکه گیری در محل حضور دارند و پس از آن کارشناسان برای بررسی علت حادثه عملیات خود را آغاز خواهند کرد.
 
ملکی در خصوص اینکه آیا پیش از این کارشناسان آتش‌نشانی اقدام به بازدید ایمنی از این محل کرده بودند، یا خیر نیز گفت: کارشناسان آتش نشانی از تمامی چنین مراکزی بازدید کرده و توصیه های لازم را به مالکان و افراد حاضر در آن ارائه می‌دهند که در این مورد نیز این امر قبلا انجام شده است.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس