نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اذعان کرد ایرانی‌ها در مذاکرات بسیار خوب هستند.

به گزارش مشرق به نقل از شبکه تلویزیونی سی ان ان؛ "دونالد ترامپ،" نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا، نیز مانند 14 نامزد دیگر انتخابات این کشور، به انتقاد شدید از توافق هسته ای با ایران پرداخت؛ اما اذعان کردقدرت ایرانی‌ها در انجام مذاکره بسیار بالا است.

"ترامپ" این توافق را وحشتناک توصیف کردو در پاسخ به این سوال که "باراک اوباما،" رئیس جمهور آمریکا، گفته است این توافق مبتنی بر راستی آزمایی به دست آمده و نه اعتماد، گفت: این سخن "اوباما" درست نیست. این سخن اصلا درست نیست. ایران هرکاری که بخواهد انجام خواهد داد. من این سخن را به این دلیل بیان می‌کنم که بسیاری از افراد حاضر در مذاکرات را می‌شناسم.

ایرانی‌ها در مذاکرات بسیار خوب هستند. فارس‌ها همواره مذاکره کنندگان خوبی بوده‌اند. حالا آنها در ایران به ما می‌خندند. چرا ما زندانیانمان را از ایران خارج نکردیم؟ زندانیان ما کجا هستند؟ هیچکس در این خصوص صحبت نمی‌کند. چهار آمریکایی در ایران زندانی هستند. چرا این مسئله در توافق هسته‌ای لحاظ نشده است. ما نباید به آنها میلیاردها دلار بدهیم. اگر من در کاخ سفید بودم، چنین توافقی به این زودی حاصل نمی‌شد. من تحریمها را دوبرابر و سه برابر می‌کردم و به توافق بهتر دست می‌یافتم. من زندانیانمان را هم آزاد می‌کردم. اینکه این چهار نفر در ایران زندانی هستند، وضع بسیار بدی است.


منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • ۱۲:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    دیگه چی می خواستی بهتون ندادیم هر چه گفتید وخواستید در توافق انجام دادی.دلمون به تاسیسات خالی از ادم و دانشمنداست ونه تولیدی ونه کاری فقط برای نگهبانی هزینه دارد.اونهم تاده الی پانزده سال دیگه مستهلک میشه بیایید اوباما تعطیلش کرده خودمونم با آچار بازش کنیم.تاهزینه نگهبان وبرق رو جلو بیفتیم.تاحرف اوباما در سخنرانی گفته بود انجام شود.مثل اینکه تو مملکت ما همه(یه عده از مسئولین)دست به دست هم دادن عوض اینکه پی حرف حضرت آقا برند توفکر انجام ماموریت آقای اوباماهستند.تو8سال جنگ بانداری گرفتاری با یه انقلاب تازه با اینهمه دشمن ساختیم خم به ابرو نیاوردیم.تو سالهای بعد از جنگ اینقدر راحت طلب ما رو بار آوردن که الان نمی تونیم این فشاری الکی و تحمل کنیم واین نتیجه تلاش دشمن درسالهای قبل میباشد انشالله درست شود
  • ۱۶:۵۸ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۵
    0 0
    مشرق جمعا چند زندانی ایرانی در امریکا داریم؟ واقعا امار دقیقی داریم؟ تا جاییکه می دانم حدودا 12 نفرشان به بهانه های واهی (مرتبط با هسته ای و ..) هستند البته تا حدی که رسانه ای شده! حالا حتی اگر یک نفر باشد آیا ما حق نداریم صدایی تلاشی غیرتی از وزارت خارجه ببینیم؟ چرا رئیس جمهور شخصا ورود نمی کند؟

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس