کد خبر 439841
تاریخ انتشار: ۲۰ تیر ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۷

پیش فروش فیلم سینمایی «رستاخیز» ساخته احمدرضا درویش از امروز 20 تیرماه در 6 پردیس سینمایی و یک سالن سینما در تهران آغاز شد.

به گزارش گروه فرهنگی مشرق، غلامرضا فرجی مدیر پخش حوزه هنری درباره جزئیات پیش فروش این فیلم تاریخی - مذهبی گفت: بر اساس برنامه ریزی انجام شده پیش فروش فیلم سینمایی «رستاخیز» در پردیس های آزادی، زندگی، ماندانا، کوروش، ملت و اریکه ایرانیان و یک سالن سینما فرهنگ انجام می شود.

فرجی افزود: علاقمندان می توانند با مراجعه به سایت سینما تیکت http://cinematicket.org/ و سایت فیلم «رستاخیز» www.rastakhizmovie.com بلیت ها را براساس روز و ساعت مورد نظر خریداری کنند. همچنین علاقمندان علاوه بر خرید بلیت اینترنتی می توانند با مراجعه حضوری نیز بلیت «رستاخیز» را پیش خرید کنند.

فرجی در پایان تاکید کرد: برخی از متقاضیان که تقاضای تعداد بالای پیش خرید بلیت دارند، هنگام خرید باید ظرفیت سالن های نمایش را نیز درنظر بگیرند و براساس ظرفیت، بلیت خریداری کنند.
فیلم «رستاخیز» همزمان با عید فطر به سرگروهی سینما آزادی در تهران اکران می شود. همچنین مقرر شده است تا اکران فیلم در شهرستان ها هم همزمان با تهران انجام شود.

این فیلم سینمایی با دوبله عربی با نام «القربان» و نسخه انگلیسی آن با عنوان «حسین، آنکه گفت نه» عرضه می‌شود.

سایت فارسی فیلم «رستاخیز» به آدرس www.rastakhizmovie.com و سایت عربی به آدرس www.alqorbanmovie.com در دسترس علاقمندان است. 

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 2
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ۱۸:۰۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۰
    0 0
    این فیلم اشکالات زیادی دارد.
  • ناشناس ۱۲:۵۲ - ۱۳۹۴/۰۴/۲۱
    0 0
    مشرق چرا تبلیغ این فیلم رو میکنی ؟؟؟؟؟ از شما بعیده

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس