کد خبر 435174
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۲

وزیر کشور در صفحه اینستاگرم خود توضیحاتی را درمورد جلسه اخیرش درباره پدیده شاندیز منتشر کرد.

گروه فضای مجازی مشرق- عبدالرضا رحمانی فضلی در پست اخیر اینستاگرامش نوشت: جلسه دیگری باحضور نمایندگان دستگاه های اجرایی مربوط درباره پديده شانديز تشکیل شد.

جای تعجب و شگفتی است که چگونه اتفاق پديده شانديز با اشکالات و تخلفات بسيار فاحش و بي شماری مانند تملک،تغییرکاربری،جوازات،تصرفات،نحوه فروش سهام شرکت،هویت سهامی خاص از يك سو و از طرفی ديگر در نظر نگرفتن مسائل زیست محیطی،حریم رودخانه،ساختار شهر شاندیز و ارتباطات جاده ای در کنار چشم تمام مسئولان مربوطه اتفاق بيفتد و در سطحی گسترده صداو سیما در كنار رسانه ها تبليغ كنند و کمترین اقدام عملی در جهت برخورد قانونی موثر صورت نگرفته باشد!!

پست اینستاگرامی وزیرکشور درمورد پدیده شاندیز

مردم عزيزمان تنها به خاطر اعتماد ،فقدان اطلاعات جامع و عدم امکان بررسی دقیق با خريد سهام در اين پروژه مشارکت كرده و نهایتا نگران سرمایه خود هستند و البته كه حق هم دارند.
دولت با همکاری قوه قضائیه تلاش دارد با رسیدگی به تخلفات و برخورد با مجرمان، حق مردم و بيت المال را تامين نمايد.

لذا باهماهنگي وزارت كشور کارگروه پیگیری موضوع تشكيل شده و با بررسی های انجام گرفته موارد تخلف و ادعاها شناسایی شده است که امیدورايم با همکاری مسئولان پروژه و پیگیری دستگاه های اجرایی به خصوص قوه قضائیه در مدت زمان مشخص تعیین تکلیف و این مشکل حل شود و بی شك آنچه اولويت دارد صيانت از حقوق سهامداران می باشد که همه در اين باره متفق القول هستند.

لذا انتظار است مردم عزيز براي هرگونه مشارکت اقتصادی و سرمایه گذاری دقت لازم و تحقیق مناسب را انجام دهند. زيرا این اولین و آخرین مورد نبوده و نخواهد بود و موارد متعددی در اين سالهای اخیر اتفاق افتاده و شاید هم دوباره تکرار شود.

دستگاه های اجرایی مربوط نيز در نظارت دقیق و اطلاع رسانی روشن وشفاف و برخورد قاطع قانونی با این تخلفات بايد مراقبت لازم را داشته باشند .امید دارم با استعانت از خداوند متعال و پیگیری جدی، این مشکل هم حل شود و با متخلفان در هر جایگاه و موقعیتی که هستند اعم از قاصر و مقصر برخورد جدی شود.

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس