جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش درباره تهدیدات مسئولین و رسانه‌های آمریکایی درباره حمله به تاسیسات هسته‌ای "فردو" با بمب‌های سنگرشکن و اقدام نظامی علیه ایران، گفت: یگان‌های نزاجا آماده مقابله با هر تهدیدی است.

به گزارش مشرق، امیر "کیومرث حیدری" جانشین فرمانده نیروی زمینی ارتش در گفتگو با خبرنگار دفاعی امنیتیگروه سیاسی باشگاه خبرنگاران؛ درباره حمله به تاسیسات  "فردو" با بمب‌های سنگرشکن و اقدام نظامی علیه ایران، اظهار داشت: یگان‌های نزاجا آماده مقابله با هر تهدیدی است.

وی با اشاره به دیدگاه حضرت امام خمینی (ره) درباره لزوم مقابله با استکبار، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچ غلطی نمی‌تواند بکند.

گفتنی است، اخیرا یکی از رسانه‌های غربی در اثنای مذاکرات هسته‌ای درباره احتمال به توافق نرسیدن ایران با 6 کشور عنوان داشت: در صورت نرسیدن به توافق هسته‌ای حمله با بمب‌های سنگرشکن به تاسیسات "فردو" یکی از راه‌های توقف برنامه هسته‌ای ایران است.

علاوه بر این، "اشتون کارتر" وزیر دفاع آمریکا درباره احتمال نرسیدن به توافق هسته‌ای گفت: ایرانی‌ها درک می‌کنند که ما توان نابودی تاسیسات اتمی آنها را با بمب‌های سنگرشکن داریم.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که جمهوری اسلامی ایران علاوه بر هشدار به کشورهای بلوک غرب درباره اقدام نظامی ضد کشورمان، یادآور شده است که برنامه هسته‌ای ایران صلح آمیز است.
منبع: باشگاه خبرنگاران

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس