کد خبر 434942
تاریخ انتشار: ۸ تیر ۱۳۹۴ - ۰۸:۲۴

رئیس سازمان بازرسی کل کشور گفت: اموال بابک زنجانی کفاف تمام بدهی اش را نمی دهد.

 به گزارش مشرق، ناصر سراج روز یکشنبه در حاشیه همایش قوه قضاییه در جمع خبرنگاران افزود: اموال بابک زنجانی در ستاد هماهنگی مبارزه با فساد اقتصادی مطرح است و کل اموالش شناسایی شده و با کارشناسی به وزارت نفت تحویل داده شد.

وی ادامه داد: پرونده وی در دادسرا است و تا آنجا که اطلاع دارم کیفرخواست صادر شده و دادگاه رفته است .

سراج هم چنین در مورد پرونده ۳ هزار میلیاردی گفت: در مجموع ۳۲ نفر از افرادی که در پرونده اول وضعیتشان رسیدگی و منجر به صدور حکم قطعی شد ۴ نفر اول حکم اعدامشان صادر شده و اکنون پرونده در مرحله اجرا است.

وی ادامه داد: خیلی از املاک این پرونده به نام دیگران است و باید به نام ذینفع اول برگردد و به کسانی که طلبکار هستند نیز طلبشان پرداخت شود.

سراج در پاسخ به سوال یکی از خبرنگاران مبنی بر همکاری دولت کانادا برای برگرداندن خاوری به ایران گفت: در این زمینه همکاری صورت نگرفته وهم چنین پرونده مدیران عامل مرتبط به این موضوع نیز درحال رسیدگی است.

گزارش ها محرمانه است

سراج با بیان اینکه هر جا خلاف قانون مشاهده شود چه نهاد یا چه غیرنهاد، سازمان بازرسی ورود پیدا می کند، گفت: گزارش ها را پیگیری می کنیم و برخی موارد در مرحله رسیدگی قرار دارد.

وی ادامه داد: متاسفانه گزارش ها محرمانه است و تا وقتی پرونده به دادگاه نرود و حکم قطعی نشود از افشای آن معذور هستیم.

پرونده یکی از معاونان دولت سابق در مرحله رسیدگی در دادسرا

رییس سازمان بازرسی کل کشور با بیان آخرین وضعیت پرونده یکی از معاونان دولت سابق گفت: آقای محسنی اژه ای شب گذشته در این خصوص توضیح داد و تحقیق تفحص آن در مجلس تمام شده است. این پرونده در مرحله رسیدگی در دادسرا قرار دارد.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس