مشکل تونی اولیویرا با تراکتورسازی حل شد و این مربی احتمالا فصل بعد هم روی نیمکت تیم تبریزی می‌نشیند.

به گزارش مشرق، تونی اولیویرا كه ممكن بود از تراكتورسازی جدا شود، حالا می‌خواهد به ایران برگردد. او فردا به تبریز می رود تا با مدیران باشگاه تراكتورسازی مذاكره كند. مشكل او با تراكتوری‌ها فقط سر پول است. او گفته كه اگر پولش را بدهند، به تبریز برمی‌گردد. مسئولان باشگاه تراكتورسازی هم كه دیده‌اند جز اولیویرا گزینه‌ دیگری برای نیمكت تیمشان ندارند، به این نتیجه رسیده‌اند كه بهتر است او را حفظ كنند.

تیم‌های لیگ برتری برای جذب بازیكنان مورد نظر خود فقط تا 30 تیر ماه مهلت دارند و با این حساب تراكتوری‌ها كمتر از یك ماه مهلت دارند كه تیم خود را ببندند. اگر قرار باشد آن‌ها بخشی از این 25 روز باقی مانده را صرف پیدا كردن و مذاكره با مربی جدید خود كنند، آن وقت زمان بیشتری را هم از دست می‌دهند و در این روزهای از دست رفته ممكن است خیلی بازیكنان خود را از دست بدهند. با این حساب بهترین گزینه برای تبریزی‌ها این است كه هر طور شده پول اولیویرا را جور كنند و به او بدهند تا این مربی در تیمشان بماند. به همین دلیل است كه تبریزی‌ها با اولیویرا تماس گرفتند و از او درخواست كردند كه روز شنبه در ایران باشد تا مذاكرات جدی خود را با او انجام دهند.

البته در طول مدتی كه اولیویرا در ایران نبوده، مسئولان تراكتور سازی در زمینه جذب بازیكن بی كار ننشسته اند و سعی كرده‌اند لیست بازیكنان فصل آینده خود را تكمیل كنند. یكی از مشكلات بزرگی كه تراكتوری‌ها برای فصل آینده خواهند داشت، جدایی ادینهو است. ادینهو كه فصل گذشته آقای گل لیگ برتر ایران شده بود، پیشنهادی از تیم میسیمر در لیگ قطر دارد كه به دلیل رقم خوب پیشنهادی، از تبریز خواهد رفت و خط حمله تراكتورسازی با مشكل مواجه می‌شود. اولیویرا در تماس‌های تلفنی كه با تبریز داشته، گفته كه فكر جانشین ادینهو را كرده و قرار است یك مهاجم پرتغالی به ایران بیاورد تا جانشین آقای گل لیگ برتر شود.

از طرفی تبریزی‌ها با بازگشت اولیویرا می‌توانند امیدوار باشند كه آندرانیك تیموریان هم در تیمشان می‌ماند. آندو كه ممكن بود به استقلال برگردد، با بازگشت اولیویرا ترجیح می‌دهد در تبریز بماند و فوتبالش را در این شهر دنبال كند. از طرفی احتمال جدایی حبیب گردانی از تراكتورسازی زیاد است و به احتمال فراوان هاشم بیك زاده بازیكن استقلال جانشین او خواهد شد. اما مشكل اصلی تراكتوری‌ها جدایی احتمالی مهدی كیانی است. كیانی از بازیكنان تاثیرگذار تراكتورسازی در خط میانی محسوب می‌شود و مسئولان این باشگاه به فكر افتاده‌اند كه به جای كیانی، جواد نكونام را جذب كنند.

تبریزی‌ها به دنبال زوج نكونام - تیموریان هستند تا خط هافبك خود را تبدیل به قوی‌ترین خط هافبك تیم‌های لیگ برتری كنند. آن‌ها به نكونام پیشنهاد هم داده‌اند اما كاپیتان سابق تیم ملی هنوز به این تیم جواب نداده است. از طرفی امروز پرویز مظلومی هم اعلام كرده كه استقلال نمی‌تواند به طور همزمان نكونام و تیموریان را جذب كند و این موضوع، شانس تراكتوری‌ها را برای به دست آوردن زوج نكونام - تیموریان بیشتر می‌كند.
منبع: خبرآنلاین

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • بابک تراختورچی ۰۷:۴۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۶
    0 0
    چقدر دوست دارین بگین تونی پولکیه، خوبه ایوانکوویچتون رو دیدیم.....

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس