کد خبر 433660
تاریخ انتشار: ۵ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۵۲

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی به صورت ضمنی تهدید کرد حتی درصورت دستیابی تهران و ۶ قدرت جهانی به توافق هسته‌ای همچنان احتمال حمله به تاسیسات هسته‌ای ایران وجود دارد.

به گزارش مشرق، بنیامین نتانیاهو، نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی روز گذشته (پنج‌شنبه) اعلام کرد که احتمال حمله نظامی به تاسیسات هسته‌ای ایران حتی درصورت دستیابی تهران و غرب به توافق هسته‌ای نیز وجود دارد.

وی دراین باره گفت: هر اتفاقی که رخ دهد اسرائیل همواره از خود دفاع خواهد کرد و نیروی هوایی نقش مهمی در این مسئله ایفا می‌کند.

نتانیاهو با اشاره به افزایش طول مذاکرات و تاثیر آن بر ایران گفت: این امتیازات درحال افزایش اشتهای ایران است و این کشور نیز با قصد اخذ امتیازات بیشتر هر روز سفره خود را بیشتر پهن می‌کند.

نخست‌وزیر رژیم صهیونیستی در ادامه گفت: رهبر ایران طی روزهای اخیر با اصلی‌ترین شرایط در توافق بد (از دید نتانیاهو) لوزان نیز مخالفت کرده است. او با محدودیت بر برنامه هسته‌ای ایران در یک دهه آتی، مشروط بودن لغو تحریم‌ها به حفظ توافق از سوی ایران و دستیابی به سایت‌های نظامی مخالفت کرده است.  حتی اگر ایران طی چند روز باقیمانده نیز از این درخواست‌ها صرفنظر کند، امتیازات اساسی قدرتهای جهانی زیاد خواهد بود و مشخص است این یک عقب‌نشینی از خطوط قرمزی خواهد بود که قدرتهای جهانی پیش از این تعیین کرده‌اند.

نتانیاهو در ادامه اعلام کرد که روش‌های نظارتی که گروه 1+5 درحال بحث با ایران هستند دارای ایرادات بسیاری است که به ایران اجازه ساخت بمب هسته‌ای کمتر از 10 سال پس از امضاء توافق هسته‌ای را می‌دهد.

وی در پایان با تاکید بر لزوم تلاش مذاکره کننده‌های غربی برای دستیابی به یک توافق بهتر افزود: «هنوز برای تأکید بر یک توافق خوب خیلی دیر نیست».
منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 3
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • محمدرضا ۱۲:۰۷ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    این سگ کثیف یهودی رو ببین داره از بمب هسته ایی میگه آخه بی شرف شما ها خودتون 400 تا ضرادخانه دارین اجازه بازرسی ام به هیچ کس نمیدین بعد اومدی از تهدید ایران واسه امنیت جهانی میگی .کی باشه مثل اسراییل که باعث تمام ناامنی های دنیاس رو خودمون نابود کنیم و پایه ظلم رو از بیخ ریشه کن کنیم .آشغال حرومزاده
  • پسر ۱۲:۴۹ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    منتظر حماقت سگهای صهیونیستی هستیم تا جهان از شرشون پاک کنیم
  • ۱۲:۵۰ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۵
    0 0
    نتانیاهو خدای ما نیروی هوایی آمریکا رو در طبس زمین گیر کرد ، نیروی هوایی تو که خیلی ضعیفتره. ما رو از این چیزا نترسون.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس