کد خبر 432223
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۵:۴۵

سرمربی تیم فوتبال استقلال گفت: به گذشته باشگاه کاری ندارم و به فکر آینده استقلال هستم.

به گزارش مشرق، پرویز مظلومی در جمع خبرنگاران گفت: بازیکنانی می‌گیرم که برای استقلال مثمرثمر باشند. من به مسائلی که در گذشته رخ داده توجهی نمی‌کنم و به گذشته باشگاه کاری ندارم. باید به فکر آینده استقلال بود. اجازه بدهید آرامش داشته باشیم تا بتوانیم تیم خوبی را ببندیم.

وی ادامه داد: برخی دوستان دوست ندارند استقلال قوی بسته شود اما من به دنبال منافع باشگاه و منافع هواداران هستم. هدف اصلی سربلندی استقلال است و همه جمع شدند تا استقلال را سربلند کنیم.

وی ادامه داد: من لیست خود را داده‌ام اما اینکه بتوانیم بازیکن جذب کنیم بحث دیگری است شاید برخی بازیکنان دوست نداشته باشند به استقلال بیایند اما براساس وظیفه‌ای که داریم تلاش می‌کنیم تا تیم خوبی ببندیم.

سرمربی استقلال در مورد جلسه با افشارزاده گفت: جلسه خوبی بود. نکات مثبتی در آن مطرح شد و بیشتر در مورد آینده و بحث‌های کاری صحبت کردیم و گرفتن بازیکن و اینکه بودجه خوبی در نظر گرفته شود ما مرتب از این جلسات خواهیم داشت.

وی در مورد فهرست مازاد استقلال گفت: نمی‌دانم این اسامی کجا در رسانه‌ها مطرح شده است. من هنوز لیستی ندادم و اسمی نیاوردم.

وی در مورد اینکه شاید برخی بازیکنان نخواهند برای مظلومی بازی کنند گفت: هر بازیکنی را که بخواهم برایم بازی می‌کند. آنها پیشینه حضور در استقلال را دارند و بحث احترام به شاگرد و استاد هم هست حتی به خاطر این مسئله قدری دستمزدشان را پایین‌تر می‌آورند اما توجه داشته باشید در فصل نقل و انتقالات اسم هر بازیکنی که آورده شود و بگویند به استقلال بیاید دستمزدش دو برابر می‌شود.

سرمربی استقلال در مورد اینکه بحث حضور بیرانوند در استقلال مطرح شده است گفت: خیلی‌ها ممکن است در لیست من باشند. من هنوز لیستی به کمیته نقل و انتقالات ندادم. نمی‌دانم لیست خروجی استقلال را از کجا آورده‌اید زیرا من هنوز لیستی امضا نکرده‌ام. نه لیست خروجی داده‌ام نه لیست ورودی. شاید میکروفن در اتاق کار گذاشته‌اید زیرا در اتاق به غیر از 4 نفر کس دیگری نبود. من و پورحیدری، صالح، نظری جویباری و امیری در اتاق بودیم یعنی می‌گویید ما خودمان به شما خبر داده‌ایم.

مظلومی در مورد اینکه ظاهرا یکی از اعضای هیات مدیره استقلال خبر را به رسانه‌ها داده است گفت: ما هنوز جلسه‌ای با هیات مدیره نداشته‌ایم. در جلسه فنی ما هم هیچ یک از اعضای هیات مدیره نبوده است. من باید لیست را امضا کنم زیرا مسئول فنی تیم هستم. من هنوز لیستی به هیات مدیره و کمیته نقل و انتقالات نداده‌ام. هر وقت لیست را امضا کردم و به کمیته نقل و انتقالات اعلام کردم می‌توانید از کمیته نقل و انتقالات جویای لیست شوید.

مظلومی در مورد اینکه فروزان و طالبلو با استقلال قرارداد دارند و صحبت از جذب بیرانوند هم شده است و طالب‌لو در لیست مازاد قرار دارد گفت: طالب‌لو یکی از دروازه‌بان‌های خوب است. هنوز نگفته‌ایم که او را نمی‌خواهیم. فروزان هم دروازه‌بان خوبی است. دروازه‌بان سوم فرزین گروسیان هم سنش کمی بالا رفته است. ما به دنبال جذب دو بازیکن بزرگسال و یک دروازه‌بان جوان دیگر هستیم.ما قطعا یک دروازه بان از بیرون جذب می کنیم.

سرمربی استقلال در مورد اینکه همواره دروازه‌بان‌های اول و دوم استقلال با هم دعوا داشته اند از زمان رحمتی و طالب‌لو تا هادی طباطبایی گفت: مسلما دیگر اجازه نمی‌دهیم دعوایی پیش بیاید. من تصمیم‌گیرنده هستم. اجازه هیچ اتفاق حاشیه‌ای را نمی‌دهیم. هر بازیکنی که می‌خواهد با شرایط ما کار کند باید فکر کند که اکنون روی نیمکت است.

وی ادامه داد: من همین چند دقیقه پیش با امید ابراهیمی صحبت کردم. او را می‌خواهم یکی از هافبک‌های خوب فوتبال ایران است. گفت که مشهد است و برای زیارت رفته که من هم گفتم دو رکعت نماز هم برای من بخوان. ما خواهان او هستیم. ان‌شالله که بماند.

مظلومی در مورد جذب بازیکنان بزرگسال گفت: اولویت با جذب بازیکنان بزرگسال است. ما 6 بازیکن بزرگسال بیشتر نمی‌توانیم جذب کنیم. چند بازیکن زیر 23 سال را هم در نظر داریم که برخی از آنها ملی‌پوش هستند. ابتدا باید بازیکنان ایرانی را بگیریم و سپس به دنبال بازیکنان خارجی خواهیم بود. اگر نتوانستیم بازیکن داخلی بگیریم به دنبال بازیکن خارجی خواهیم رفت. می‌خواهیم تیم خوبی ببندیم. آمدن من بدون حضور بازیکن فایده‌ای ندارد. باید تیم قدرتمندی بسته شود. بازیکنانی که نخواهیم هم بازیکنان خوبی هستند اما در چارچوب کاری ما قرار ندارند و ممکن است به کار تاکتیکی ما نیایند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه اسم طرح شما قبل از حضور در استقلال چه بود گفت: طرح آشتی با هواداران.

وی در مورد اینکه نظری جویباری روز گذشته گفت که برخی از بازیکنان گذشته استقلال نباید به این تیم برگردند و نظر شما در این مورد چیست؟ گفت: ایشان هنوز صحبتی با من نکرده است. هر وقت صحبت کرد من هم نظرم را می‌گویم. من مربی مشورت‌پذیری هستم و به تنهایی تصمیم نمی‌گیرم. البته در نهایت تصمیم نهایی را خودم می‌گیرم. بازیکنی هم که از استقلال رفته باید ببینیم که چرا از این تیم جدا شده است. استقلال 30 میلیون هوادار دارد و باید به نظر همه آنها احترام گذاشت. هواداران زیادی با من تماس گرفتند و دوست دارند برخی بازیکنان در استقلال حضور داشته باشند. وزن تیمی استقلال باید بالا برود.

مظلومی در مورد اینکه مسئول نقل و انتقال می‌خواهد اختیار تام داشته باشد گفت: اختیار تام دست من است. من تصمیم‌گیرنده هستم. این مطلبی را هم که گفتید از شما شنیدم و باید بنشینیم و صحبت کنیم. دوست دارم استقلال موفق باشد.

وی در مورد صحبت‌های حسن روشن و اینکه او با هیچ کس خوب نیست گفت: حسن روشن هم دلش برای استقلال می‌سوزد و دلسوزانه حرف می‌زند. استاد ما است.

مظلومی در مورد فهرست بازیکنان گفت: من هنوز اسمی نیاوردم. به گذشته‌ها هم کاری ندارم. باید به فکر آینده باشگاه باشیم. من سرمربی تیم هستم اگر تیم نتیجه نگیرد مسئولش من هستم. بنابراین می‌خواهم تیم خوبی ببندم تا تیم نتیجه بگیرد و مردم راضی باشند.

سرمربی استقلال در مورد اینکه قیمت او یک سوم قیمت استیماچ است گفت: نه من هنوز قیمت نداده‌ام. قراردادم را سفید امضا کردم و قرارداد را سفید دادم و فقط حکم گرفتم. اینکه می‌گویند مربی 300 میلیونی هستم و ... درست نیست. 4 سال است از استقلال طلبکارم اما هیچ فشاری نیاوردم.

مظلومی در مورد صحبت با امیر قلعه‌نویی گفت: با قلعه‌نویی هم امروز و هم دیروز حرف زدم. او برای تیم و من آرزوی موفقیت کرد و گفت هر کاری که از دستش بربیاید انجام می‌دهد.

سرمربی استقلال در مورد زمان آغاز تمرینات گفت: طبق برنامه کاری ما قرار است تمرین از روز چهارشنبه شروع شود. البته اکنون تعداد بازیکنان کم هستند. باید سریع‌تر کارمان را شروع کنیم. با کمک هیات مدیره زمین تمرین هم جور شده است. مدیریت مجموعه آزادی هم لطف کرد و زمین شماره دو را در اختیار ما گذاشت زیرا زمین کمپ استقلال زیر کشت است. برای زمین تمرین هم مشکلی نداریم.

وی در مورد عصبانیت پورحیدری گفت: پورحیدری آدم دوست‌داشتنی است حتما مسئله‌ای پیش آمده که صبح خیلی عصبانی بود.


منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 1
  • ebi ۰۹:۱۱ - ۱۳۹۴/۰۴/۰۲
    0 0
    جدا تو اسم خودتو میذاری مربی.

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس