کد خبر 432204
تاریخ انتشار: ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۱۴:۵۶

مدیرعامل باشگاه استقلال گفت: در جلسه امروز از پرویز مظلومی خواستیم در اولین فرصت کلیه افراد کادر فنی خود را مشخص کند.

به گزارش مشرق، بهرام افشارزاده بعد از جلسه امروز در مورد مسائل استقلال،‌گفت: این دومین جلسه‌ای بود که به طور جدی در مورد مسائل تیم برگزار کردیم، بحث‌های زیادی در جلسه امروز مطرح شد. از پرویز مظلومی خواستیم در اولین فرصت کلیه نفرات کادر فنی از آنالیزور، کادر پزشکی، تمرین‌دهنده و ... را به ما معرفی کند همچنین تصویب کردیم بهرام امیری و علی نظری جویباری با نفرات قدیم و جدید تیم صحبت کنند.

وی افزود: درخواست کردیم که هرچه زودتر نفرات ورودی و خروجی مشخص شود و صحبت‌ها دنبال شود تا در اولین جلسه تمرینی که روز چهارشنبه یا پنجشنبه در شماره دوی ورزشگاه آزادی برگزار می‌شود بخشی از کارها پیش برود. در صحبت‌هایمان به دنبال این مسئله هستیم که امکانات را برای کار تیم به بهترین شکل فراهم کنیم.

وی در مورد اینکه بودجه لازم برای جذب بازیکن در فصل نقل وانتقالات در باشگاه موجود است یا نه، گفت: صحبت‌های مقدماتی انجام شده تا مبلغی پرداخت شود و ما سعی کنیم با همان پول کار را پیش ببریم.

وی در مورد دستیاران پرویز مظلومی گفت: او هنوز هیچ نامی را به طور مکتوب به من نداده است، وقتی این کار را کرد ما هم آن را اعلام می‌کنیم. در جلسه هم صحبت کردیم و اعلام رسمی انجام نشده است امیدوارم سرمربی نام افرادی که علاقه‌مند هستند بیایند را به ما بدهد و ما هم بتوانیم مبالغ مورد نیاز را تأمین کنیم تا نیازهای سرمربی تأمین شود.

مدیرعامل استقلال در مورد اینکه فهرست بازیکنان مازاد و خرید استقلال چگونه است، گفت: هنوز هیچ چیز مشخص نیست، نه نام بازیکنان جذب شده معلوم است و نه نام بازیکنانی که قرار است از باشگاه بروند تا چهارشنبه همه چیز مشخص می‌شود.

وی در مورد سقف قرارداد بازیکنان گفت: سقف قرارداد نداریم اما همه چیز را رعایت می‌کنیم. امروز و فردا قرار است مبلغی از اسپانسر بگیریم تا کار را شروع کنیم. وی در مورد مذاکره با بازیکنان گفت: مذاکره تلفنی و حضوری آغاز شده اما هنوز هیچ چیز مشخص نیست.

افشارزاده در مورد حضور نظری جویباری با اختیار تام در کمیته نقل و انتقالات، گفت: ایشان معاون باشگاه هستند و باید بیایند. تکلیفش مشخص است اگر نبود که در اینجا حضور نداشت.

مدیرعامل استقلال در مورد علت غیبت نجف‌نژاد در جلسات هیأت مدیره باشگاه گفت: این مسئله را بزرگ نکنید او گرفتار بوده و در مجلس مشغله داشته است از این هفته در جلسات هیأت مدیره شرکت می‌کند، قضاوت هم نکنید مشغله ایشان زیاد است.

وی در مورد مذاکره با بازیکنان گفت: دو نفر اختیار دارند تا با بازیکنان صحبت کنند.

مدیرعامل استقلال در مورد انتخاب مربی بدنساز برای تیم گفت: به دنبال انتخاب مربی بدنساز هستیم و از مربیانی که آگاهی لازم دارند انتخاب می‌کنیم، تمرینات تیم هم از چهارشنبه، پنجشنبه آغاز خواهد شد. سایر تیم‌ها هم تمریناتشان تازه شروع شده است.

وی در مورد اینکه خودش به علم بدنسازی اشراف دارد و آیا این کار را در استقلال انجام خواهد داد، گفت: من خودم هر روز ورزش می‌کنم اما نمی‌توانم کنار زمین لباس بپوشم و به تیم کمک کنم. مربیان بدنساز جوانتر از من هستند. من آگاهی لازم را در این مورد ندارم البته مشورت می‌دهم همانطور که به قبلی‌ها مشورت دادم اما به مشورتم توجه نکردند.

مدیرعامل باشگاه استقلال در مورد اینکه چه شد روی انتخاب پرویز مظلومی به جمع‌بندی رسیدند، عنوان کرد: با توجه به اینکه زمان کمی تا شروع مسابقات لیگ مانده بود باید فردی انتخاب می‌کردیم که به مسائل تیم آشنا باشد. بحث بودجه مطرح نبود. ما احساس می‌کردیم اگر بخواهیم استیماچ را انتخاب کنیم باید افرادی کنار او باشند که نقش خط دهنده و مشورت دهنده را داشته باشند که در این وضعیت کار مشکل می‌شد به همین خاطر انتخاب مظلومی بود.

وی در رابطه با اینکه مظلومی چه برنامه‌ای دارد، عنوان کرد: او قول‌های زیادی داده و امیدواریم این مسئله عملی شود. قرارداد مظلومی دو ساله است ما قرارداد را ابلاغ کردیم ولی هنوز اقدام نشده، کسب سهمیه و قرار گرفتن در رتبه‌های اول تا سوم جدول و ... جزو قول‌های مظلومی بوده است.

افشارزاده در مورد اینکه آیا او قول پیروزی در دربی را هم داده است، عنوان کرد: دیگر فرصت نشد این قول را بگیریم و این سؤال را از خودش بپرس.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس