کد خبر 430909
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۵۹

از چهارشنبه اکران عمومی فیلم سینمایی «یاسین» با تم دینی و اجتماعی به کارگردانی حامد امرایی شروع شده است و پوستر این فیلم با طراحی احمدرضا شجاعی رونمایی شد.

به گزارش مشرق، اکران فیلم سینمایی «یاسین» اثر حامد امرایی از روز  چهارشنبه در سینماهای تهران شروع شده است.

«یاسین» فیلمی با تم دینی و اجتماعی است که با به خواست و توصیه مسئولان سینمایی برای اکران در ماه مبارک رمضان انتخاب شده‌است.

داستان این فیلم سینمایی در ژانر اجتماعی با رگه‌های دینی، در مورد پدری است که در مقطعی از زندگی با سوء استفاده از موقعیت پسر کوچکش که حافظ قرآن است سعی در رانت خواری و بهره‌برداری‌های مادی و معنوی به نفع خودش دارد که در این بین اتفاقی می‌افتد...

پوستر فیلم سینمایی «یاسین» رونمایی شد

پوستر فیلم یاسین را احمدرضا شجاعی طراحی کرده است. و بنا به اعلام روابط عمومی این فیلم با توجه به اهمیت پوستر و اینکه پوستر ویترین یک فیلم به حساب می آید طبق برنامه ریزی های آتی، پوسترهای متفاوتی برای این فیلم  رونمایی می‌شود.

در یکی از شعارهای این فیلم آمده است :چه کسانی در مقابل «یاسین» موضع خواهند داشت؟  کسانیکه به سفره مردم دست اندازی می کنند.

حمید فرخ نژاد،پریوش نظریه،سرباز وظیفه حسین سلیمانی،رضا توکلی،یوسف مرادیان ، رخساره شجاع الدین،آزاده‌شمس، احمدمهیاری، طوفان مهردادیان، مصطفی نظام اسلامی با هنرمندی  بازیگران نوجوان جعفر کرمی، ملیکا دوراندیش از جمله بازیگران فیلم سینمایی «یاسین » هستند.


عوامل تولید این فیلم عبارتند از: کارگردان: حامد امرایی،نویسندگان : کارگروهی ،مدیران فیلمبرداری: بهرام بدخشانی،فریدون شیردل ، طراح صحنه و لباس: هومن معصومی ، چهره پردازی: مهرداد میرکیانی ،مدیران تولید : فرهاد کی نژاد،داود معدنی ،امیرحسین جبه داری ،تدوین: حسین زندباف ،مهران کرمی ،دستیاران کارگردان : حدیث کرمی ،شاهرخ صدیق روحی ،علی فرامرزیان تهرانی ،مجتبی بختیاری آزاد،مهدی امرایی باتشکر از علیرضا شمس ،صدابرداران: یدالله نجفی ،روح الله جعفربیگو،صداگذار و میکس : امیرحسین قاسمی ،منشی صحنه: شیوا یوسفی ،معصومه علیاری ،مدیران تدارکات: فریدآقااکبری،رضا حسین زاده ، مدیرتبلیغات و مشاور رسانه ای : محسن سرافراز ، تهیه‌کننده: محسن علی اکبری

منبع: تسنیم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس