کد خبر 430270
تاریخ انتشار: ۲۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۶:۳۴

کاپیتان تیم ملی فوتبال ایران گفت: چنین نتایجی در فوتبال همیشه بوده و برای تیم‌های بزرگ نیز همیشه اتفاق می‌افتد و گاهاً تیم‌های بزرگ نیز مقابل تیم‌های کوچک و ضعیف‌تر غافلگیر می‌شوند.

به گزارش مشرق، آندرانیک تیموریان در خصوص نتیجه به دست آمده در دیدار مقابل ترکمنستان از هفته دوم مقدماتی جام جهانی 2018 روسیه گفت: چنین نتایجی در فوتبال همیشه بوده و برای تیم‌های بزرگ نیز همیشه اتفاق می‌افتد و گاهاً تیم‌های بزرگ نیز مقابل تیم‌های کوچک و ضعیف‌تر غافلگیر می‌شوند.

وی ادامه داد: معتقدم که در برخی مواقع تیم‌های ضعیف‌ و کوچک به سبب انگیزه‌ای که مقابل تیم‌های بزرگ‌تر دارند می‌توانند شگفتی‌ساز ظاهر شوند هر چند که ممکن است هر 10 سال یک‌بار چنین نتایج و اتفاقاتی رقم بخورد.

تیموریان تأکید کرد: در فوتبال دنیا هم شاهد رقم خوردن چنین نتایجی هستیم. همان‌طور که شب گذشته ژاپن نیز در خانه مقابل سنگاپور متوقف شد و امارات مقابل تیمی بسیار ضعیف و غیرمطرح به نام تیمور شرقی فقط با یک گل آن هم در دقایقی پایانی به برتری رسید.

کاپیتان تیم ملی گفت: به هر حال فوتبال در حال پیشرفت است و ما نیز باید خودمان را هر روز قوی‌تر کنیم. البته فراموش نکنید که تیم ملی در حال پوست‌اندازی و تغییر نسل است و ما تیم جدیدی را درست می‌کنیم.

وی افزود:‌ امروز جوان‌هایی به تیم ملی آمدند که آینده‌دار هستند و تازه در اول راه قرار دارند و این فرصت به تازگی برای آنها ایجاد شده تا در تیم ملی بازی کنند پس باید از این جوانان حمایت شده و آنها نیز با دلگرمی و انگیزه لازم به کار خود ادامه دهند هر چند که تازه در اول راه کسب تجربه هستند.

تیموریان یادآور شد: درست است که مقابل ترکمنستان نتیجه مساوی به دست آمد اما نباید فراموش کرد که مدت زمان کوتاهی از اتمام لیگ سپری شده و بازیکنان همه خسته بودند. ملی‌پوشان دوران فرسایشی را در لیگ پشت سر گذاشتند و مدت‌ها در کوران مسابقات قرار داشتند و همین موضوع باعث شده بود تا قدری خسته شوند.

وی گفت: با همه این صحبت‌ها سعی کردیم بهترین تمرینات را انجام دهیم و با آمادگی کامل به ازبکستان و سپس به ترکمنستان برویم هر چند نتیجه‌ که انتظار می‌رفت مقابل ترکمنستان به دست نیامد اما مطمئن هستم در آینده تیم ملی روز به روز بهتر می‌شود و با درایت کی‌روش، کادر فنی و زحمت بازیکنان نتایجی که لازم است را به دست می‌آوریم.

هافبک تراکتورسازی در مورد انتخابش به عنوان بهترین بازیکن فصل گذشته لیگ برتر توسط کانون مربیان گفت: جا دارد از مربیانی که به من رأی دادند تشکر کنم اما آینده برای جوانان است و این جوانان هستند که می‌توانند با کسب تجربه لازم در میادین بین‌المللی و لیگ‌های معتبر به آینده فوتبال ایران بیش از پیش کمک کنند.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس