کد خبر 429574
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۰:۱۹

تهدیدات و توطئه های دشمنان با توجه به آمادگی نیروهای مسلح جمهوری اسلامی و رهنمودهای حکیمانه مقام معظم رهبری ، نقشه بر آب می شود.

به گزارش مشرق، فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی دیشب در یادواره 120 شهید تیپ 45 مستقل تکاور شوشتر ، عزت و اقتدار و استقلال ایران اسلامی را مرهون خون شهدا دانست و افزود :‌ شهدا در فرهنگ دینی ما از جایگاه والایی برخوردار هستند زیرا با نثار جان خود به جامعه نشاط و بقا می دهند.

سرتیپ احمدرضا پوردستان با اشاره به هدف برگزاری یادواره شهدا گفت : ما موظفیم تا رشادت ها و حماسه های شهدا را به نسل جوان منتقل کرده و یاد وخاطره آنها را گرامی بداریم.فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران با اشاره به دشمنی آمریکا با ایران اسلامی گفت: قبل از انقلاب ؛ کشور ما منافع و مزایای زیادی برای آمریکا داشت اما با پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی و تدبیر حضرت امام (ره) ، دست آنان از این منافع قطع شد.

وی افزود : امروز ما با تهدیدات جدید آمریکایی ها مواجه هستیم و مطمئن باشید با اقتدار نیروهای مسلح و رهنمودهای مقام معظم رهبری تمام توطئه های آنان نقش بر آب است.یادواره 120 شهید تیپ 45 مستقل تکاور شوشتر و گتوند دیشب با حضور فرمانده نیروی زمینی ارتش جمهوری اسلامی ایران، جمعی از فرماندهان نظامی استان خوزستان، علما و روحانیون و امام جمعه شوشتر در این شهر برگزار شد.
منبع: خبرگزاری صدا و سیما

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس