کد خبر 429536
تاریخ انتشار: ۲۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۹:۳۹

سخنگوی شورای صنفی نمایش از اکران 4 اثر جدید در ایام ماه مبارک رمضان خبر داد و گفت: درخواستی برای اکران فیلم های قدیمی نداشته ایم.

به گزارش مشرق، غلامرضا فرجی درباره تازه ترین مصوبات شورای صنفی نمایش اظهار داشت: قرارداد فیلم سینمایی یاسین در گروه اریکه ایرانیان با دفتر پخش راه عرفان به ثبت رسید و فیلم از روز چهارشنبه 27 خردادماه اکران خواهد شد.

یاسین نخستین ساخته سینمایی حامد امرایی فیلمی در ژانر اجتماعی با رگه های دینی در مورد پدری است که در مقطعی از زندگی با سوء استفاده از موقعیت پسر کوچکش که حافظ قرآن است سعی در رانت خواری و بهره برداری های مادی و معنوی به نفع خودش دارد که در این بین اتفاقی می افتد و مسیر پدر عوض می شود...

حمید فرخ نژاد، پریوش نظریه، یوسف مرادیان، آزاده شمس، رضا توکلی،حسین سلیمانی، طوفان مهردادیان، احمد مهیاری، رخساره شجاع الدین، جعفر کرمی و .... در این فیلم به ایفای نقش پرداخته اند.

وی همچنین از اکران فیلم های از رئیس جمهور پاداش نگیرید در گروه زندگی، عصر یخبندان در گروه استقلال و گینس در گروه ماندانا خبر داد و افزود: این سه فیلم از روز 3 تیرماه همزمان با ماه مبارک رمضان به نمایش درخواهند آمد.

سخنگوی شورای صنفی نمایش ادامه داد: قرارداد فیلم سینمایی دوران عاشقی در گروه سینمایی کورش نیز ثبت شده است که پس از اتمام نمایش نهنگ عنبر اکران خواهد شد.

دوران عاشقی فیلمی به کارگردانی و تهیه کنندگی علیرضا رئیسیان، درامی عاشقانه است که به مسائل روز اجتماعی می پردازد.

لیلا حاتمی، شهاب حسینی، فرهاد اصلانی، بیتا فرهی، شهرام جمشیدی، سوگل قلاتیان، سعید داخ از جمله بازیگران این فیلم هستند.

فرجی همچنین در پاسخ به این سوال که با توجه به اکران افطار تا سحر سینما ها در ایام ماه مبارک رمضان آیا فیلم قدیمی مانند سال ها گذشته اکران خواهد شد یا خیر؟ گفت: با توجه به اکران 4 فیلم در سینمایی جدید در ماه مبارک رمضان هیچ درخواستی از سوی تهیه کنندگان و سینماداران مبنی بر اکران فیلم های قدیمی در ایام ماه مبارک به شورا ارایه نشده است.

رمضان سال 92 و همزمان با ایام ماه مبارک رمضان 5 فیلم قدیمی در اکران سحر تا افطار روی پرده سینما رفته بود.
منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس