کد خبر 428450
تاریخ انتشار: ۲۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۴۸

رئیس جریان آزاد ملی لبنان از عملیات نیروهای حزب الله در مقابله با تروریست‌های داعشی حمایت کرد.

به گزارش مشرق به نقل از العهد، میشل عون رئیس جریان آزاد ملی لبنان گفت: امیدوارم که مرزهای سوریه و لبنان از حضور داعشی‌ها پاک شود.

وی با حمایت از عملیات نیروهای حزب الله در کوه های عرسال در منطقه مرزی سوریه و لبنان، تاکید کرد که این مسئله(حضور تروریست‌ها) باید زودتر به پایان برسد.

رئیس جریان آزاد ملی لبنان با انتقاد از کسانی که حزب الله را بخاطر جنگ با تروریست‌ها سرزنش می کنند، گفت: ما لبنان را به حال خود رها نخواهیم کرد.

این اظهارات میشل عون در شرایطی مطرح می‌شود که رزمندگان حزب الله با همکاری نیروهای ارتش سوریه از سه هفته گذشته عملیات پاکسازی منطقه مرزی قلمون واقع بین خاک سوریه و لبنان را آغاز کرده و تا کنون بسیاری از مناطق را از حضور تروریست‌های جبهه النصره پاکسازی کردند ولی با نزدیک شدن مناطق عملیات به عرسال، صدای مخالفت جریان سیاسی 14 مارس لبنان بلند شده است.

در همین زمینه شیخ «نعیم قاسم» معاون دبیر کل حزب الله با اشاره به حضور حزب الله در نبرد قلمون، تاکید کرد که نبرد ما برای دفاع از لبنان و مقاومت آن است. اگر حضور ما در رویارویی (با تروریست‌‌ها) در سوریه نبود،‌ هم اکنون بمب‌ها در بیروت، ضاحیه و صیدا و همه مناطق دیگر لبنان منفجر می‌شدند.

وی با تاکید بر لزوم آزادی سازی همه مناطق اشغال شده، به مخالفت برخی‌ جریان‌های سیاسی لبنانی با حضور رزمندگان حزب الله در سوریه پرداخت و سؤالی مبنی بر اینکه «جریان المستقبل به ما بگوید که موضعش در قبال اشغالگران در ارتفاعات عرسال چیست؟ و چگونه می‌خواهد عرسال را از خطر آنها حفظ می‌کند؟» مطرح کرد.
منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس