کد خبر 425240
تاریخ انتشار: ۱۶ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۳۳

این روزها اینستاگرام را می‌توان به جرات یکی از محبوب‌ترین شبکه‌های اجتماعی دانست که با توجه به نبود مشکل برای دسترسی به آن، روز‌به‌روز به محبوبیت و تعداد کاربران آن در ایران افزوده می‌شود. اما این شبکه هم از کمبودهایی همچون نبود گزینه دانلود برخوردار است. امروز اپلیکیشنی برای رفع این نقص اینستاگرام معرفی می‌کنیم.

 به گزارش مشرق، اپلیکیشن اینستاگرام با تکیه بر موضوع حفظ حریم خصوصی کاربران، از قرار دادن گزینه دانلود در کنار امکانات دیگری همچون اشتراک‌گذاری و لایک کردن تصاویر خودداری کرده است که به عقیده‌ی بسیاری این موضوع، هیچ پایه و اساسی ندارد چرا که اگر بنا به کپی کردن یا ذخیره‌ی عکسی در اینستاگرام باشد، با انواع نرم‌افزارهای تهیه‌ی اسکرین‌شات از صفحه‌ی نمایش، می‌توان اقدام به این کار کرد. با این حال این کمپانی همچنان بر سر این سیاست خود باقی مانده و گزینه‌ای برای دانلود به نرم‌افزارش اضافه نکرده است.

اما توسعه‌دهنگان اپلیکیشن‌های اندروید که شعارشان آزادی عمل است و حاضر به تحمل هیچ محدودیتی نیستند، تاکنون راه‌های مختلفی برای ذخیره‌ی تصاویر اینستاگرام ارائه کرده‌اند که همگی دچار نقص‌هایی بودند. حتما شما هم نرم‌افزار‌های پر‌دردسر دانلود تصاویر اینستاگرام را مشاهده کرده‌اید که برای ذخیره‌ی یک تصویر باید در منوی پایین عکس، گزینه‌ی Share URL را زده و سپس به نرم‌افزار مربوطه رفته و اقدام به پیست کردن آن کنید تا عکس مورد نظر شروع به دانلود کند.

بهترین راه دانلود تصاویر اینستاگرام با +Insta

این نرم افزار بهترین و راحت‌ترین راه دانلود تصاویر و ویدئوهای ایسنتاگرام را در اختیار شما قرار می‌دهد. +insta در واقع همان نسخه‌ی رسمی اینستاگرام است که تنها گزینه‌ی دانلود به آن اضافه شده است. در واقع توسعه‌دهنده‌ی این اپلیکیشن، به جای ساخت نرم‌افزارهای مجزا، به دست کاری نسخه اصلی و رسمی این اپلیکیشن پرداخته و تنها، گزینه‌ی دانلود را به آن اضافه کرده است. این خبر از چند لحاظ باعث خوشحالی است. اول آنکه این روش به روت بودن گوشی نیاز نخواهد داشت. مورد دوم هم که برای خیلی از کاربران اهمیت دارد، امن بودن اپلیکیشن است که با توجه به رسمی بودن این اپلیکیشن و وجود تنها یک تغییر در آن، دلیلی برای نگرانی وجود نخواهد داشت.

یکی دیگر از مزیت‌های این اپلیکیشن، دریافت بروزرسانی‌های منظم است به این ترتیب که در بدترین حالت، این اپلیکیشن تنها یک نسخه از نسخه‌ی اصلی پلی‌استور عقب‌تر است. برای مثال در همین لحظه نسخه‌ی حاضر در پلی استور 6.15.0 و نسخه‌ی این اپلیکیشن 6.13.1 است که باعث می‌شود علاوه بر موجود بودن گزینه‌ی دانلود، شما به تمامی امکانات جدید و به‌روز اپلیکیشن رسمی اینستاگرام نیز دسترسی داشته باشید.

بعد از نصب این اپلیکیشن، گزینه‌ی دانلود به منوی زیر هر عکس (سه نقطه) اضافه می‌شود و با کلیک روی آن، تصویر یا ویدئو شروع به دانلود خواهد کرد. برای دریافت جدیدترین نسخه‌ی این اپلیکیشن از لینک زیر استفاده کنید.


منبع: زومیت

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس