رئیس دومای روسیه در مطلبی در یکی از روزنامه‌های این کشور با اشاره به اتهام‌های غرب درباره تصاویر ماهواره‌ای که روسیه از هواپیمای سرنگون شده خطوط هوایی مالزی منتشر کرده نوشت که غرب جریان‌سازی جدیدی را علیه مسکو آغاز کرده است.

به گزارش مشرق، مقامات روس می‌گویند غرب جریان‌سازی جدیدی را علیه این کشور آغاز کرده است.

«سرگئی ناریشکین» رئیس دومای روسیه امروز در مطلبی که روزنامه روسی «ایزوستیا» منتشر کرد، نوشت: «کاملا روشن است که در روزهای گذشته غرب جریان‌سازی خود را علیه روسیه شدت داده است و این کشور را به دستکاری در تصاویر ماهواره‌ای سرنگونی خطوط هواپیمای مالزی متهم کرده است. این جریان‌سازی همچنین به نظامیان روسی که گفته می‌شود در شرق اوکراین می‌جنگند، علاقمندی ما در تقابل با غرب و دیگر موارد مربوط می‌شود.»

ناریشکین دولت‌های غربی را متهم کرد که از اظهارات برخی افراد کمتر شناخته شده در حوزه بالتیک استفاده می‌کنند تا اروپایی‌ها را از روسیه بترسانند.

این مقام روسی در بخش دیگری از این مطلب نوشته است: «در این اقدام برای بدنام کردن روسیه در جهان، آمریکا عملکرد خود را متوجه سیاستمداران اروپایی کرده است که در 6 ماه گذشته سفر خود را به روسیه لغو کرده‌اند. این افراد در آخرین لحظات قبل از سفر با تلفنی از واشنگتن برنامه سفر خود را تغییر داده‌اند.»

وی گفت که شخصا انواع توضیح‌ها را از این افراد دریافت کرده است.

رئیس مجلس دومای روسیه همچنین نوشت که باراک اوباما رئیس‌جمهور آمریکا تلاش می‌کند تا طیف وسیعی از توافق‌های اقتصادی را پیش از پایان دوران ریاست‌جمهوری خود با اروپا نهایی کند تا به این وسیله در برابر روسیه بایستد و به این کشور برچسب غیرمتمدن بودن بزند.

اتحادیه اروپا و آمریکا در پی شدت گرفتن تنش با روسیه بر سر بحران اوکراین تحریم‌های اقتصادی علیه این کشور وضع کردند. در آخرین اقدام ضد روسی، آمریکا در مارس 2015 تحریم‌های جدیدی را علیه این کشور اعمال کرد.

منبع: فارس

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • احمد ۲۰:۲۴ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    مطمئنا دولت روحانی اواخر دوره ریاست جمهوری اش سعی در رفاه مردم خواهد داشت تا مردم این روزهای سخت را فراموش کرده و به او رای دهند، مردم هوشیار باشند

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس