کد خبر 424714
تاریخ انتشار: ۱۵ خرداد ۱۳۹۴ - ۰۳:۳۶

ریک پری فرماندار پیشین ایالت تکزاس و نامزد انتخابات ریاست جمهوری سال 2012 بار دیگر رسما نامزدی خود را برای شرکت در انتخابات ریاست جمهوری آمریکا در سال 2016 اعلام کرد.

به گزارش مشرق، ریک پری فرماندار جمهوریخواه ایالت تکزاس که با 14 سال مقام فرمانداری این ایالت به با دوام ترین فرماندار یک ایالت آمریکایی معروف شده روز پنجشنبه با اعلام رسمی نامزدی خود مدعی شد که این بار با قدرت بیشتر و برخورداری از حمایت گسترده تر مردم آمریکا آماده نبرد برای کسب این مقام است.

وی که دهمین جمهوریخواه آمریکایی است که خود را برای احراز این مقام نامزد کرده سال گذشته به اتهام سوء استفاده از مقام خود و تهدید دادستان منطقه ای دموکرات این ایالت به قطع بودجه درخواستی وی محاکمه و توسط هیات منصفه این دادگاه محکوم شده بود.

پری که در آغاز مبارزات انتخاباتی سال 2012 یکی از نامزد های امید بخش جمهوریخواهان در این مبارزات به حساب می آمد به تدریج محبوبیت خود را از دست داد و در نهایت با حمایت از میت رامنی یکی دیگر از نامزدهای جمهوریخواهان از این مبارزات کناره گیری کرد.

وی در جریان یکی از مناظره های انتخاباتی با این وعده که در صورت پیروزی در انتخابات سه نهاد دولتی غیر ضروری آمریکا را تعطیل خواهد کرد هرچه سعی کرد نتوانست نام یکی از این نهادها را بیاد بیاورد و همین مسئله مایه مضحکه و سرزبان افتادن نام او شد و در نهایت اورا مجبور به کناره گیری کرد.

این جمهوریخواه 65 ساله درسخنان روز پنجشنبه خود خطاب به طرفداران خود گفت که در طول چهار سال گذشته به سختی مشغول مطالعه در مورد مملکتش بوده و این بار با آمادگی بیشتری وارد میدان مبارزه خواهد شد تا چیزی را از یاد نبرد.

منبع: ایرنا

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha

نظرات

  • انتشار یافته: 1
  • در انتظار بررسی: 0
  • غیر قابل انتشار: 0
  • کاپیتان ۰۴:۴۵ - ۱۳۹۴/۰۳/۱۵
    0 0
    بدبخت از تگزاس فقط هفت تیرکشی رو فهمیدی؟؟؟ بزرگترین بیمارستان جهان و دانشکده های پزشکی و کتابخانه ها اونجاست دانشگاه تگزاس همه سر و دست میشکونند برن به خاطر کیفیت بالای آموزشی که داره همین کار ها رو کردید 300 سال از دنیا عقب هستیم

این مطالب را از دست ندهید....

فیلم برگزیده

برگزیده ورزشی

برگزیده عکس